Ga naar inhoud

Welke Xenon adapter

berndh
 Share

Aanbevolen berichten

Welke Xenon adapter

Wil graag Xenon/Led in de koplamp van de Z3 maken om het licht op de weg te verbeteren. Echter is mijn koplamp een H7/HB4 variant. Eentje met van de Hella adapters voor een H7 lamp.

Weet iemand welke adapter ik moet gebruiken (met evt links) om een H7 Xenon set te plaatsen in mijn koplamp.

Betreft een Z3 2.2 uit 2002.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 5
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

• Administrator

Ik zou het niet doen, omwille van je mede weggebruikers. Xenon lampen in een H7 armatuur leidt voor hen tot een hinderlijk lichtbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon voor $ 8,99 op AliBaba, ze hebben de ruitfolie en dobbelstenen voor aan de spiegel ook in de aanbieding. :jockey:

Als je het echt wil kijk hier eens: http://www.hlautomotive.com/ 

(hier hebben ze veel van die troep)

aangepast door 330dM
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weeks later...

Ik zie hij HLautomotive wel adapters, maar wordt nergens vermelding gemaakt dat deze geschikt zijn voor de Z3. Die van een E39 lijken er wel op, maar of het ook de goede zijn weet ik niet.

http://www.hlautomotive.com/bmw-onderdelen/xenon-verlichting-set/adapterring-h7-xenon-lampen-origineel-koplampen-bmw-e39/

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 month later...
  • Administrator

Adapters van de e39 passen, al moet je ze wel nog bewerken met de dremel.  En vulringetje tussen xenon lampje en adapter ring..

rij ervaring is top. Geen verblinding aangezien je de h7r lampen moet kopen (is voor lamp met refelctor behuizing)

echter was ik het wel zat elk jaar voor apk de boel eruit te halen, want het lichtbeeld klopt niet meer.

Daar had ik geen zin meer in :)  dus goeie h7; erin en elk jaar door de apk vlekkeloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share