Ga naar inhoud

Leuk voor de classic liefhebbers 2


Aanbevolen berichten

Leuk voor de classic liefhebbers 2

Vandaag alvast kaarten gekocht en hotelletje geboekt voor 2 dagen Techno Classics in de Messe te Essen.

 

Wat mij betreft een nog grotere aanrader voor de classic liefhebbers dan interclassics dat nu bezig is in het MECC te Maastricht.

 

Techno Classica vindt plaats van woensdag 21 maart t/m zondag 25 maart 2018.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ben geweest zondag, voor mij voor het eerst. Veel te kort want 's avonds nog een uitvaartdienst. Maar de smaak te pakken, hier wil ik volgende keer meer tijd voor inruimen. 

 

Wat mij opviel, erg weinig BMW klassieker spul. Een Dixi Roadster (stamvader van alle Z roadsters?) wat 328 en 315 spul (vooroorlogs) en nog een paar oude exoten. Verder werd je letterlijk doodgegooid met Z1 en Z8. Nou net wat ik niet lust. M1 had ik nog nooit gezien. Nu 2x. De sedans en alle afgeleiden kunnen mij niet boeien. Ik ben verder geen BMW adept.

 

De hoeveelheid 911-jes begon op een gegeven moment te vervelen... En dat was vroeger nog wel mijn jongensdroom (al lang niet meer overigens).

Link naar reactie

Hoi,

Ben er ook geweest voor twee dagen met de zoon,

Is echt leuke beurs voor auto lief hebbers,maar die prijzen dat is niet te doen.

Stand van BMW  vond ik wel leuk.

 

Groeten Mike.

Link naar reactie

Die ex van Max staat al een hele poos te koop.

voor 235.000 ex btw/bpm is hij voor jou.

Ik heb het geld niet maar als belegging is zo iets natuurlijk wel interessant je hebt alleen wel wat geduld nodig.

aangepast door MNZ3M
foutje
Link naar reactie
Op 27-3-2018 om 23:53 zei Individual:

...Zowel 507 als M1 zijn absolute klassiekers, ..... Elke autoliefhebber kent die modellen. 

Ik kon/ken ze niet. Mss van voor mijn tijd?

Link naar reactie
Op 27-3-2018 om 22:19 zei Ewout:

Ik heb me verder nooit met BMW bezig gehouden eigenlijk.

 

Zou ik wel gaan doen als ik jou was. Dan gaat er een wereld voor je open :dry:

aangepast door Emi
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.