Ga naar inhoud

Cabrio-kap-module vervangen Z4 E85


DSign

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Cabrio-kap-module vervangen Z4 E85

Mijn cabrio-kap deed het de laatste tijd vaker niet dan wel. Als ik op de knopjes drukte gebeurde er dan niets.

De pomp was al preventief naar de kofferbak verplaatst dus daar lag het niet aan.

Met Carly kreeg ik een foutmelding van de cabrio-kap-module. Op eBay heb ik een gebruikte  module gescoord (nr: 61357199997).

Het vervangen van de module is makkelijk, hij zit links achter de bestuurdersstoel:

 

IMG-0671.thumb.JPG.028d59730cee655ea724378c1f7aae19.JPGIMG-0667.thumb.JPG.1732141a99406eb0f56a642bf719c4be.JPGIMG-0665.thumb.JPG.ad877fc29173c02d39c624bf582bf8f4.JPG

 

Zo ziet die er van binnen uit:

 

IMG-0661.thumb.JPG.c17266f30afa249d076e89632ee47f4f.JPG

 

Oud en nieuw (links) naast elkaar. Let op het onderdeelnummer, dat is gewijzigd maar hij is precies hetzelfde:

 

IMG-0700.thumb.JPG.287f0ecdf2e450d747431a9acddc99d8.JPG

 

De module hoeft niet gecodeerd te worden. Maar nog wel even een tip:

Als de communicatie tussen de basismodule en de cabrio-kap-module op 'tilt' is, helpt het als je 24 uur je accu loskoppelt.

Na die 24 uur doet alles het weer normaal :-)

 

 

aangepast door DSign
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Reacties 0
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.