Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Nieuwjaarsreceptie zondag 14 januari 2018


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Geplaatst:

Omdat het begin dit jaar zo gezellig was, doen we volgend jaar weer een nieuwjaarsreceptie! Wederom zullen we gezellig onder het genot van een hapje en drankje op zondag 14 januari knallend 2018 gaan inluiden.

 

Vanaf ca. 13.00u tot ca. 17.00u

Landgoed Zonheuvel

Amersfoortseweg 98
3941 EP Doorn

 

Ook dit jaar hoeven jullie geen betalingen vooraf te doen. Wij verzoeken wel weer met klem bij definitieve aanmelding ook daadwerkelijk te komen. Afgelopen keer ging dit overigens prima!

 

Drankjes kunnen dmv munten worden afgerekend. Muntprijs is € 1,25. Voor een bittergarnituur wordt gedurende de middag gezorgd! Kosten dus € 0,00, behalve dan wat je die dag zelf aan drank consumeert.

 

Koffie, thee en frisdranken: 2 munten 

Heineken bier van de tap: 2 munten

Wijn en speciaal bieren: 3 munten

Mixdranken: 4 munten

 

Voor de liefhebbers hebben we vanaf ca. 17.30u weer een 3-gangen meerkeuze diner geregeld. Kosten: € 30,00, deze op de avond zelf af te rekenen bij het restaurant. Uiteraard vragen we wel om door te geven of jullie blijven eten, zodat we hiermee niet voor rare verrassingen komen te staan... Menukeuze graag bij binnenkomst gelijk doorgeven!

 

Voorgerecht:

- Carpaccio van rund met salade van  rucola, pijnboompitten, Grano Padano en pompoen-balsamico 

- Duo van Ceviche van zeewolf en met saffraan mayonaise gedrapeerde rivierkreeften-staarten, geserveerd met zoete aardappel, rode ui, avocado en mini mais 

- Mexicaanse erwtensoep met garnituur van oude kaas, verse koriander en knapperige tortilla

 

Hoofdgerecht:

- Biefstuk met frites en salade

- Kipsaté geserveerd met atjar, kroepoek en satésaus

- Gebakken zalmfilet geserveerd met dagverse groenten en hollandaise saus

 

Nagerecht:

- Blauwe bessen cheesecake met bastogne bodem en  bramencoulis

- Duo chocolade van melk en witte chocolademousse met sinaasappel marmelade

- Koffie of thee met friandises

 

Eventuele dieetwensen/allergieën graag bijtijds doorgeven.

 

Hieronder de lijst van aanmeldingen voor de 14e. Graag gelijk even doorgeven of jullie blijven eten, met hoeveel personen jullie verwachten te komen en, indien jullie toch NIET komen, dit bijtijds te melden.

 

Hopelijk tot de 14e januari!

 

Karin & Rob

 

Aantal personen - Diner Y/N

01 - 1 - Y Ka4

02 - 2 - Y BMW-Z-CSi

03 - 1 - Y GuidoK

04 - 2 - N Ruud_19

05 - 2 - N mario

06 - 2 - Y Shoveltje

07 - 2 - Y Snaatje

08 - 2 - Y aad-z3

09 - 2 - Y Roodkapje

10 - 1 - Y Zetter

11 - 1 - Y Individual

12 - 2 - Y JK-Z4-3.0i

13 - 2 - Y Ferry76

14 - 2 - Y Scorpion

15 - 2 - Y De Beertjes via FB

16 - ? - ? Phantom via FB

17 - ? - ? PHS

18 - 2 - Y tne7laa

19 - 2 - Y Eucalupta

20 - 2 - Y Bonfire

21 - 2 - N Menko

22 - 2 - Y Judith Ebbeling via FB

23 - 2 - Y Dakloozzz via FB

24 - 2 - N Marcelveraa

25 - 1 - Y fender58

26 - 2 - N Schriek

27 - 2 - Y Enzo Sebastian

28 - 2 - Y Creed

29 - 2 - N Woudeg

30 - 2 - N EdwinK

31 - 2 - N Lida Dijkstra-Pastoor via FB

32 - 2 - N bmwz42.5si

33 - 2 - N gersh

34 - 1 - N 2.5si

35 - 1 - N Blackwwz3

36 - 2 - N Z4andmore

37 - 2 - Y Erik1969

38 - 1 - N Willem van Rijn via FB

39 - 1 - N Hans Rust via FB

40 - 1 - N Bigpapa

41 - 2 - N Enrique Berrocal Alonso via FB

42 - 2 - Y gessel

43 - 2 - N Luna Apple via FB

 

 

  • Administrator
Geplaatst:

2x denk zonder diner....

  • Administrator
Geplaatst:

Present met zn 2en ,

Geplaatst:

2x Yes met diner! :hef: :gathering: 

Geplaatst:

Zet ons er maar bij inclusief diner, was idd zeer gezellig verleden jaar, er werd met drank gesmeten daar :cynical:

 

gr Miranda en Aad

Geplaatst:

Helaas verhinderd :cold: ivm zeilrace (mijn andere passie)

Geplaatst:

Wij zijn er bij, 2x met diner.

Onder voorbehoud van het met succes afronden van de EMG..... :clapping:

  • Haha 1
  • Administrator
Geplaatst:

^ Je mag toch wel gewoon fietsen?

 

Geplaatst:
2 minuten geleden zei BMW-Z-CSi:

^ Je mag toch wel gewoon fietsen?

 

Ja, maar niet meer dan 50 km/h te hard.

 

Geplaatst:

Goed begin voor 2018,dus 2x all-in :clapping:

 

Geplaatst:

Lijkt me wel leuk,

Zonder diner.

Geplaatst: (aangepast)

Wij willen ons ook aanmelden: Peter &Henny

2 maal de borrel en 2x diner.

aangepast door tne7laa
Ook diner erbij.
Geplaatst:

Onder voorbehoud 2×. Diner weet ik niet.  Kan op die dag nog beslist worden??

Geplaatst:

Hallo Rob

je mag ons noteren. 2x incl. Diner. Freek & Irene

en

fijne feestdagen en jaarwisseling toegewenst

Geplaatst:

Ook wij zijn van de partij, gezellig, Eten weten we nog niet, hoor je nog.

Tevens maar even van de gelegenheid gebruik makende: hele fijne feestdagen allen!

groetjes,

Menko en Hildegard.

  • Administrator
Geplaatst:

Openingstopic bijgewerkt met locatie, muntprijs, diner en aanmeldingen.

  • Thanks 1
  • Administrator
Geplaatst:
Op 5-12-2017 om 05:52 zei Ruud_19:

2x denk zonder diner....

Sure? Sateh!!! :hef:

Geplaatst:

Helaas pindakaas, wij zullen schitteren door afwezigheid, jammer maar niet anders.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.