Ga naar inhoud

Navigatie


sphyrnidus

Aanbevolen berichten

Navigatie

Ik kocht een Z4 uit D van 2013. Nu spreekt de auto Duits, Engels en Frans, maar geen Nl. De BMW dealer kan dat aanpassen voor €150. Maar dan nog is de navi echt oud, zelfs ouder dan in mijn vorige BMW en die was van 2011. Bijv de A4 bij Bergen op Zoom die er toch al weer een aantal jaren is, staat er niet op. Kan iemand daar mee helpen of is dat ook weer €150 aan het moederschip over maken?

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Www.bmwtweaks.nl in Maarsen is je man, zet hem in nederlands en plaats een kaartupdate en eventueel nog allerlei andere codeerbare zaken. De navigatie update (usb stick plus code) was bij de stealer 90 euro inclusief. Kan jezelf plaatsen. BMWTWEAKS had toen nog geen navi update, maar tegen woordig wel. Overigens was de update tweede helft 2016. De huidige versie zou eerste helft 2017 moeten zijn. Hij mist nog wel wat zaken zoals de a4 bij schiedam maar dat schijnt in de huidige versie wel oke te zijn. Erg actueel zijn ze inderdaad niet.

 

Richard Homan (bmwtweaks) heeft de mijne ook op nederlands gezet, maar ik gebruik de engelse versie omdat dat eigenlijk mijn oorspronkelijke moerstaal (engelse moeder) was. 

 

Succes en normaal stellen we ons hier even voor 👍

 

Link naar reactie

Ik heb vorige week zelf 2018 -1 geinstalleerd..

 

Kost je € 50 maar dan moet je wel hier komen..

Nederlands leren Kun je ook door http://www.bimmervolendam.nl/ in volendam laten doen of elke andere bijdehand die dat aanbied,ffe googelen en misschien zit er ergens een in jou buurt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.