Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC NajaarZrit 15 & 16 September 2018 - Luxemburg


Flipje

Aanbevolen berichten

NajaarZrit op 15/16 September 2018 #Luxemburg

We hebben alweer een nieuwe datum voor de 3e editie van de NajaarZrit 2018, na de Moezel en Ardennen gaan we ditmaal Luxemburg verkennen.

Het concept is gelijk aan afgelopen keer; zaterdagochtend verzamelen, volle dag een mooie rit met lunch, avondvullend diner en één overnachting in mooi hotel met parking. Na het ontbijt op zondag rijden we tot de middag een rit  waarna eenieder na de lunch zijn weg naar huis kan aanvangen.

 

5-11-17 Update: Reserveringsoptie hotel is geregeld, thans nog 3 kamers beschikbaar.

              Kosten €115 per persoon inclusief Lunch op zaterdag, hotelovernachting met diner (excl. drank) en ontbijt en lunch zondag.

 

Aanmelden kan via drift337@planet.nl 

 

Deelnemers:

- Judith (FB)   - Sjaco (FB)

- Z-TTREE      - Fender58

- maRRco

- Toink            - Zetter

- Flipje            - Vliegende Hollander

 

Speciaal voor Marco, een object toegevoegd waarop hij dient te letten :)

Politie Luxemburg NajaarZrit.jpg

Groetjez,

Freek & Sander

Link naar reactie

Lijkt me heel leuk, maar mag ik me aanmelden met een voorbehoud? Mijn moeder verjaart namelijk in datzelfde weekend. :bday:

 

Ben ook zelf al een tijd van plan om een keer een tripje Luxemburg te organiseren, maar dan wat langer: drie nachten daar. De routes liggen al klaar, maar het is er nog niet van gekomen om het daadwerkelijk te doen. Met deze rit in gedachten wellicht ook handig om het nog even uit te stellen, anders wordt het wel veel Luxemburg in één jaar.

  • Like 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi vastgeprikt, Losgeprikt, vastgeprikt en In de kijker dit topic
  • 2 weken later...

De deelnemers hebben zojuist de via e-mail info ontvangen.

De  aanmeldingen kwamen via verschillende kanalen en ik denk het goed te hebben verzameld echter mocht je, je aangemeld hebben en niets ontvangen; laat het mij weten via e-mail.

 

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
15 uur geleden zei Vliegende Hollander:

Anouk en ik willen ook graag mee! 

2x dus graag!

Ook graag hotel. Zal een mail sturen.

 

Zie mailbox, welkom!

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
  • 3 weken later...

Afgelopen weekend hebben we de rit voorgereden, hier en daar nog wat omleggen en dan kunnen jullie de .gpx bestanden eind deze week per e-mail verwachten.

Vooralsnog ziet het er allemaal prima uit ;)

2018_08_26 Luxemburgrit voorgereden met snack.jpg

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic

Het zit d'r weer op. Het was een fantastisch mooi weer weekend en uit de reacties maken we op dat eenieder weer genoten heeft.

Hierbij korte impressie van het weekend met enkele foto's.

 

Barriere.jpg

Bochten.jpg

Borrel1.jpg

Collage.jpg

Groepsfoto.jpg

Koffiemomentje.jpg

Lunch1.jpg

Luxemburg boog.jpg

Rallyschild.jpg

Rijtje.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.