Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Najaarsrit - zondag 22 oktober 2017


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Rob Richelle bedankt voor de mooie rit, ikzelf vond het jou minst mooie rit :2_grimacing:maar dat wil nog niet zeggen dat er niks aan was.

Maar je krijgt een herkansing , bij deze schrijven we ons al in voor de Paasrit 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie

Rob, bedankt voor het organiseren van de laatste rit van het jaar.

Ik vond 'm juist wel aardig, stukje teutoburgerwald met wat haarspeldbochtjes etc. Ik rij ook liever in dld dan in NL.

Jammer dat het weer vooral sóchtends niet zo mee zat (en dus ook geen ochtendstop).

Diner was top, ook erg gezellig up:

Link naar reactie

Ook langs deze geheel onsympathieke weg wil ik Richelle weer bedanken voor de rit. Zo'n mooie BOSRIJKE rit kun je in NL niet uitzetten. Had nog mooier kunnen zijn als er meer bomen in herfstkleur waren, maar die periode verschilt elk jaar (afhankelijk van weers omstandigheden). 

Catering was idd uitstekend verzorgd

Geef Rob maar een knuffel, had ook erg zijn best gedaan hoorde ik:clapping:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Hallo Rob en Richelle, 

 

voor mij was het de mooiste rit tot nu toe. Is ook makkelijk beoordelen aangezien het mijn eerste rit met de ZZZ en de club überhaupt was. Ook top dat het een thuiswedstrijd was. Helaas moesten wij vanwege andere verplichtingen eerder afhaken maar hoop wat meer mensen te leren kennen tijdens de toekomstige ritten volgend jaar. 

 

Het is me goed bevallen ondanks het weer.!

 

Dank voor de organisatie, ook namens mijn zoon (Daan)!

 

Groet,

 

Mark en Daan

Link naar reactie

Richelle en ook Rob: dank voor de wederom hartelijke ontvangst en de mooie route door een leuk stukje Duitsland. Rijdend lekker voorin was het heel relaxad en kom je prachtig genieten van de mooie groene omgeving in glooiend landschap. Maar al ploeterend door de blubber en bladeren was het ook niet zo verstandig vol gas te geven (wel leuk) ;) 

De catering in de vorm van een werkelijk heerlijke lunch en een zeer goed verzorgd diner is een dik compliment waardig! Super!

Tot de volgende allemaal!

Link naar reactie

Rob en Richelle het was weer Megatop geregeld! Van A tot Z.:thumbup:
Wij hebben genoten.
Dank voor jullie inzet in het bezorgen van een heerlijke dag voor ons allemaal.:goodjob:.
Iedere keer weer bewonderenswaardig dat je zo veel mooie wegen weet te vinden.
Qua catering kan ik mij de vorige sprekers aansluiten.
Dank jullie wel, ook namens Hans.

Alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid; ik heb er een paar goede vrienden bij gemaakt:whistle:

Tot volgende rit Greetingzzz/zzz Hans en Gillaine

Link naar reactie

Rob en Richelle , wederom bedankt voor een prachtige rit.

 

Verbazingwekkend waar al die  mooie en leuke weggetjes weer iedere keer vandaan getoverd worden !  

 

Meestentijds is het stralend mooi weer en hebben de poetsfanaten wel wat te zeuren, maar aan die omissie is dit weekend een duidelijk einde gekomen; iedereen kan zich laten verleiden tot een heerlijk rondje autootje poetsen ! 

 

Zoals al eerder gememoreerd was behalve de route ook de catering weer uitmuntend geregeld ; er is weer wat extra gewicht toegevoegd en de lijn-instructies staan al weer gereed. 

 

De route moet van de bijrijder nog een keertje  tijdens zonnig weer gereden worden, dus zullen we ook de ravitailleringslokaties nog eens gaan testen.

 

Nogmaals bedankt voor de organisatie en de mede-rijders voor de geboden gezelligheid!  Hij was weer toppie ! 

Link naar reactie
5 uur geleden zei mohikaan:

De auto werd een tikkeltje vuil, maar het Goodies pakket van PEARLE vergoedde natuurlijk veel

De auto werd veel vuiler dan waarop de goodies berekend waren. Met dat spuitflaconnetje heb ik anderhalve velg kunnen doen. Het poetsdoekje kon ik na twee spaken al weggooien. :jockey:

  • Like 1
  • Haha 3
Link naar reactie

Rob en Richelle, super bedankt voor een top weekend! Mijn eerste toerrit met de z3/z4 forumleden is enorm bevallen en smaakt naar meer. 

 

Ook alle deelnemers bedankt natuurlijk. Van enkele leden begreep ik dat er nog veel mooiere ritten zijn, zeker wanneer de kap heel de dag open kan. Dat beloofd veel goeds voor de (nabije) toekomst. Ik vond dit namelijk al geweldig.

 

Nu inderdaad de Z4 even goed poetsen:1_grinning:

 

20171022_095247.jpg

20171022_095311.jpg

20171022_162509.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

Prima najaarsrit inclusief bijbehorende regen en slik. Ook lekker in de buurt voor ons, die 300 km naar huis waren zo voorbij ;-)

Uitstekende catering, fijn gezelschap en een goede organisatie, wat wil je nog meer.

Dank R&R, tot 2018 dan maar weer.

aangepast door gessel
typefoutje
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.