Ga naar inhoud

Draad boom vervangen koffer.


Dobbels

Aanbevolen berichten

Draad boom vervangen koffer.

Hoi,

Vraagje ,ben mijn draadboom aant vervangen in de koffer ruimte.

Nu das geen probleem ,want ze hebben allemaal verschilde kleuren,ik doe ze een voor een en da komt goed.

Nu zijn er nog twee bruine over in mijn koffer deksel en twee bruin over in de koffer ruimte,nu weet ik niet wat bij wat hoor,of mag ik het zo maar aansluiten.

Ik kan het niet meer zien omdat ze door gebrandt zijn.

Weet iemand raad.

 

Alvast bedankt.

 

Groeten Mike.

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik zou eerst even kijken waar de bruine draden in de kofferdeksel naartoe lopen. Van daaruit zie je ook de andere, bijbehorende draden. Dan weet je al iets meer en kun je wellicht makkelijker terug zoeken naar de kabels in de kofferbak. Die overeenkomen.

Link naar reactie

En als dat niet helpt, biedt wellicht deze manual (uiteraard via Ad Kusters!) uitsluitsel...

http://www.adkusters.dsmynas.com/Website mynas/BMW Z3 handleidingen/1996 BMW Z3 Roadster Electrical Troubleshooting Manual.pdf

Link naar reactie

Hoi,

Bedankt alvast,

Heb het gevonden ,die eene bruine is van de rem licht op de koffer,alles is nu vervangen.

Heb nog een vraag ,mijn centrade deurvergrendeling werk niet ,was der voor ook al ,als ik hem gekocht heb.

Als ik op mijn sleutel druk ,gaan wel mijn pinkers ,maar voor de rest niets.

Heb mijn zekeringen ook al eens nagezien ,denk drie stuks dat ik zie op de zekering doos, maar die zijn in orde.

Als iemand tips geeft,dan hoor ik het wel.

En moet zeggen als je daar voor de eerste keer met rijdt,is echt wel leuke auto,had het niet gedacht bij aankoop.

 

Groeten Mike.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.