Ga naar inhoud

Gezocht bmw turbine styling 106


AmigoZ4

Aanbevolen berichten

Gezocht bmw turbine styling 106

Beste mede forumleden,

 

Voor mijn ZZZZ zoek ik een goede set BMW Turbine Styling 106 velgen (zie plaatje onderaan dit bericht) zodat ik haar weer helemaal kan maken zoals ze in 2003 uit de fabriek kwam rollen.

 

Ik heb een betaalbaar setje gevonden in Duitsland maar dat is erg ver rijden en de velgen hebben behoorlijke gebruikerssporen. Eigenlijk teveel om het nog rendabel te maken. 

 

Ook heb ik gezien dat ik de velgen nog via BMW kan bestellen echter kosten ze dan ruim over de EUR 300,- per stuk zonder naafkappen en wielbouten! ☹

 

Het moet wel leuk blijven!

 

Wanneer er toevallig iemand een (redelijk) setje heeft liggen of iemand kent die iets te koop heeft....

 

Please let me know (reactie op dit bericht of PM).

 

Alvast dank mede ZZZ(Z) liefhebbers.

Screenshot_20170913-133110.png

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mijn set "106" komt zeer binnenkort beschikbaar. Ik ga zelf over op de 18" 224....

 

Komt van 2003:clapping:Z4 af.

 

zijn volkomen recht echter moeten naar de spuiter wegens afbladderende stukken lak.

 

Is inderdaad éên van de modellen die optisch groter lijken dan de 17" die ze zijn....

aangepast door MOONZZZZ4
Link naar reactie

^^Veloce, dank voor de tip!

 

^MOONZZZZ4, indien mogelijk graag tzt even contact. Ben benieuwd naar de staat vd velgen en wellicht geinteresseerd zoals je zult begrijpen.

Link naar reactie

Mijn Z ligt momenteel uit elkaar voor Major overhaul zoals in mijn topic ook is te zien en de velgen zijn dus redelijkerwijs op korte termijn te demonteren.

 

ik zal morgen foto's maken voor U. Morgen ga ik namelijk weer verder met klussen aan de Z en dan kan dat wel even. 

 

Alvast een korte beschrijving: weinig tot geen stoeprandschade echter wel wat afbladderende lak. 100% rond en recht.  Ze moeten even naar de spuiter, dat is eigenlijk alles. Over de prijs worden we het vast eens:jockey:

Link naar reactie

^MOONZZZZ4,

 

Heb even je topic doorgenomen. Wat een project!! Echt heel gaaf. Jouw ZZZZ is zo weer als nieuw.

 

Voor mij ook een toekomstdroom (heb de Z4 nu een maand maar zie hem niet snel meer verdwijnen). Ben alleen niet super technisch en heb momenteel ook niet de middelen (lees; brug, gereedschap etc.) om iets zo groots aan te passen. Ik zou op diensten van derden moeten vertrouwen en dan gaat het wel een heel prijzig trajectje worden ben ik bang.

 

Ik zie de foto's van je velgen graag tegemoet....

 

Gr, 

 

Bastiaan

 

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.