Ga naar inhoud

motortuning/of revisiemotor??!!


Gast woutmans

Aanbevolen berichten

Gast woutmans

Hey forummers,zit hier zelf niet vaak maar soms laten je dealers in nederland het afweten als je service verwacht.Je betaald dus penning 16 voor ieder dopje.

Heeft er iemand wel eens een motor ombouw laten doen door Schnitzer? Dan wordt een 1.8 een 2.1 motor.Of kun je beter een revisiemotor aanschaffen die zwaarder is?En waar haal je een revisiemotor vandaan??

grten wout

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heeft er iemand wel eens een motor ombouw laten doen door Schnitzer? Dan wordt een 1.8 een 2.1 motor.Of kun je beter een revisiemotor aanschaffen die zwaarder is?En waar haal je een revisiemotor vandaan??

grten wout

Oef, moeilijke vraag! Er is al veel geschreven over de wens van zwaardere motoren, met name door de de 1.8/1.9 bezitters, waaronder ik.

Gezien de meningen en antwoorden hier op het Forum ligt het voor de hand een andere, lees zwaardere, ZZZ te kopen als je meer vermogen wilt.

En Schnitzer?? Trek de portemonnaie maar, vermoed ik.

Link naar reactie

2.1???? V8 by AC Schnitzer 310hp - 32 valves ;)

V8.jpg

Wat Rob zegt, het is niet rendabel genoeg om een compressor kitje in te laten bouwen. De kosten zijn zo hoog (voor iets fatsoenlijks) dat je beter een 2.8 kunt aanschaffen.

Wanneer je op het forum zoekt onder "tuning" of "vermogen" kom je veel van de zelfde vragen tegen.

Welkom BTW.

Link naar reactie
Gast woutmans

Motortuning,chips,uitlaatje meest weggegooid geld begrijp ik.

Gewoon een grotere motor is beter,ben ik wel van overtuigd.

Maar waar haal je een goede revisiemotor vandaan?

Wat sound betreft, kent er iemand Jehnert?!Ik zeg panelen van topkwaliteit,met MB Quart speakers met een goeie versterker.

Link naar reactie
Motortuning,chips,uitlaatje meest weggegooid geld begrijp ik.

Gewoon een grotere motor is beter,ben ik wel van overtuigd.

Maar waar haal je een goede revisiemotor vandaan?

Bedoel je dat je een zwaardere (revisie)motor wilt inbouwen in bijvoorbeeld een 1.8?????? :huh:

Link naar reactie
2.1???? V8 by AC Schnitzer 310hp - 32 valves ;)

V8.jpg

Wat Rob zegt, het is niet rendabel genoeg om een compressor kitje in te laten bouwen. De kosten zijn zo hoog (voor iets fatsoenlijks) dat je beter een 2.8 kunt aanschaffen.

Wanneer je op het forum zoekt onder "tuning" of "vermogen" kom je veel van de zelfde vragen tegen.

Welkom BTW.

Ik denk niet dat de V8 een 2.1 is.

Hartge heeft ook zoiets in een V8 maar dan is ie 5 liter. Deze ombouw zou alleen in een :huh: gaan.

Link naar reactie
Motortuning,chips,uitlaatje meest weggegooid geld begrijp ik.

Gewoon een grotere motor is beter,ben ik wel van overtuigd.

Maar waar haal je een goede revisiemotor vandaan?

Wat sound betreft, kent er iemand Jehnert?!Ik zeg panelen van topkwaliteit,met MB Quart speakers met een goeie versterker.

Kijk je hier.

Hebben veel ervaring met BMW en ook altijd veel motoren op voorraad, verder zijn ze niet vies van een ombouwprojectje :huh:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.