Ga naar inhoud

Probleem met woofer/speaker achter stoelen


Z3-fan

Aanbevolen berichten

Probleem met woofer/speaker achter stoelen

Hallo allemaal

 

Ik heb een probleem met de speaker/woofer achter de stoelen van mijn Z3 uit 1997: er komt sinds kort bijna geen geluid meer uit. Ik heb de versie met een enkele speaker ingebouwd in een soort doos achter de stoelen onder de rolbeugels. Er zitten dus niet twee losse speakers achter de voorstoelen. In het midden achter de stoelen zit een rooster waar niet direct een speaker achter zit, Die zit waarschijnlijk in de doos. Ik heb o.a. de rolbeugels verwijderd en kijk nu bovenop die doos.

 

Vraag: Hoe krijg ik die doos eruit en kun je die ergens laten doormeten? Weet iemand of in die doos een aparte versterker zit en hoe je kan meten of die versterker ook spanning krijgt?

 

Alle hulp is welkom, Alvast bedankt!

 

PS. Kwam er ook achter dat de stoelverwarming van bestuurdersstoel niet meer werkt. Die van passagier werkt gewoon. Zal wel losstaand probleem zijn, maar wellicht is er toch een verband.

Link naar reactie
  • Reacties 0
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.