Ga naar inhoud

Z3 Stoelen


WA Sala

Aanbevolen berichten

Wie heeft ,of weet, wie er in augustus een zwarte Z3 1.9 of 1.8 gekocht heeft bij garage De Adelaar in Apeldoorn?.

Deze auto rijd rond met 2 ongelijke stoelen (hoogte verschil) :(

De bestuurdersstoel is in de garage verwisseld met mijn auto, ook Z3.

De Garage wil wegens persoonsbescherming niet aan mij vertellen wie het is geweest. :o

Mogelijk vind ik via deze weg deze persoon en zijn we allebij blij ;) als de stoelen door ruilen weer gelijk zijn.

Mvg WA Sala

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het lijkt me toch dat de adelaar ervoor dient te zorgen dat de omruil ongedaan gemaakt wordt!

Merkwaardig dat je daar zelf achteraan moet. :blink:

(daarnaast snap ik niet waarom beide stoelen er uberhaupt uit zijn gehaald)

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Gast Car Gallery de Adelaar Apeldoorn

Deze stoel is op verzoek van Dhr. Sala geruild en wilde achteraf, toen de andere auto al verkocht en afgeleverd was weer terug ruilen. Wij verkopen in de zomer periode +/- 5 Z3's per week. Ik weet niet meer met welke Z3 de stoel geruild is en kan moeilijk al mijn klanten bellen of ze naar Apeldoorn willen komen om hun stoel te ruilen. dat de ene stoel hoger is dan de andere geloof ik overigens niet eens naar mijn idee zijn alle Z3 stoelen gelijk.

Dat ik door dit bericht nu in een verdacht hoekje wordt gedrukt terwijl ik als service aan de heer Sala zijn stoel heb geruild vind ik niet zo leuk.

Levinus Makkinje, car Gallery de Adelaar Apeldoorn

Link naar reactie

Levinus,

Je hebt bij deze jouw kant van het verhaal kunnen geven. Dat is inderdaad niet meer dan fair.

Hopelijk is het hiermee afgehandeld?

Bedankt voor je bijdrage.

Met vriendelijke groeten,

Ivo

administrator

Link naar reactie
Gast Z3 2.8 Haarlem

LS,

Zelf heb ik een Z3 2.8 en een vriend van mij een Z3 1.9. In beide wagens zitten hetzelfde (standaard) type stoelen, echter is inderdaad het verticale deel van de stoel (rugleuning) van mijn 2.8 korter dan die van de wagen van mijn vriend. Het scheelt ongeveer 3-5 cm. Dus dat bij deze heer een lengteverschil is ontstaan door stoelwisseling is een plausibel verhaal.

Gewoon de stoel op de hoogste positie zetten (of laagste), dit is de cosmetisch verantwoorde oplossing. Of het in de praktijk ook werkt valt natuurlijk te bezien.....

gegroet,

ZF

Haarlem

Link naar reactie

Het is ook geheel mijn bedoeling niet geweest om Adelaar in een kwaad daglicht te stellen, maar dit wordt gessugereerd door de reacties op mijn vraag, heb daarom ook niet meer gereageerd omdat ik vind dat dat niet de oplossing was.

Op mijn vezoek is de stoel inderdaad geruild maar wist toen niet dat er zo'n lengte verschil in zat anders had ik dat nooit willen laten doen.

Heb alleen gezocht naar deze andere eigenaar omdat garage Adelaar geen mogelijkheden zag dit via hun op te lossen.

Verder is het wel zo dat er lengte verschil is in de rugleuning van de verschillende stoelen zeker als ze allebij in de laagste positie staan, maar goed wie dat niet gelooft jammer.

Wil ook nog even kwijt dat Garage adelaar aan mij een zeer mooie en correcte auto heeft verkocht waar ik tot op heden ( buiten de stoelen) heel content mee ben en heb met deze vraag absoluut niet willen zeggen dat het niet goed zit bij de Adelaar

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar Apeldoorn

Ben blij met het laatste bericht van de heer Sala, weerlegt de negatieve reacties op het eerste bericht. Mede door de reactie van Z3 Haarlem geloof ik 't hoogte verschil nu wel. Ik zal proberen een oplossing te vinden voor uw stoel en neem nog contact met u op. Vr. gr. Levinus Makkinje

Link naar reactie
Gast Z3 Haarlem

Lectori Salutem,

Het viel mij toevallig op toen ik twee weken geleden in de Z3 1.9 ‘98 van mijn vriend reed dat inderdaad zijn rugleuning langer is dan die van mij (Z3 2.8 ’98 met rolbeugels), in mijn wagen komt de leuning tot ‘halverwege’ mijn achterhoofd en in zijn wagen tot aan de bovenzijde van mijn hoofd. Ik schat een verschil van ongeveer 4 cm. Op het oog hebben beide wagens identieke (standaard) stoelen, blijkbaar zijn er bij BMW toch variaties mogelijk op deze standaard Z3 stoelen.

Mijn opmerking over via elektrieke hoogte-instelling het cosmetische probleem op te lossen was dan ook bedoeld als flauw grapje.

De handreiking van Car Gallery de Adelaar vind ik na zoveel maanden een hele nette en getuigt van goed en klantvriendelijk ondernemerschap ! !

Succes met de verdere afhandeling heren Sala en Makinje.

Zacharias F.

Haarlem

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Ben blij met het laatste bericht van de heer Sala, weerlegt de negatieve reacties op het eerste bericht. Mede door de reactie van Z3 Haarlem geloof ik 't hoogte verschil nu wel. Ik zal proberen een oplossing te vinden voor uw stoel en neem nog contact met u op. Vr. gr. Levinus Makkinje

Tot op heden nog niets van u vernomen

Link naar reactie
Ben blij met het laatste bericht van de heer Sala, weerlegt de negatieve reacties op het eerste bericht. Mede door de reactie van Z3 Haarlem geloof ik 't hoogte verschil nu wel. Ik zal proberen een oplossing te vinden voor uw stoel en neem nog contact met u op. Vr. gr. Levinus Makkinje

Tot op heden nog niets van u vernomen

Hm, nu leek het zo netjes opgelost en nu is er dus eigenlijk niets gebeurd.

Dat is natuurlijk weer niet zo netjes van Levinus nadat hij deze belofte heeft

gemaakt.

Sala heb je rechtsbijstands verzekering? Zonde om daar maar voor te betalen

en geen gebruik van te maken!

Tenslotte is tegenwoordig ieder beschreven bericht rechts geldig (zelfs gesproken)

en meen dat dit board van Ivo (heb ook een board gehad) Ook IP's logged dus

nog na getrokken kan worden ook.

Tenslotte is het de fout van Adelaar hij is handelaar en hij kon (moest) deze

fout weten. Als burger ben je een LEEK en kan dit nooit weten dus wordt je

zeker in je gelijk gezet.

Ik heb al zooooo vaak dit soort dingen gehad :)

Link naar reactie
en meen dat dit board van Ivo (heb ook een board gehad) Ook IP's logged dus

nog na getrokken kan worden ook.

Inderdaad, en zo weet ik dat jij via onze vrienden uit Kamperland internet (en zelfs via welke centrale) :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ben blij met het laatste bericht van de heer Sala, weerlegt de negatieve reacties op het eerste bericht. Mede door de reactie van Z3 Haarlem geloof ik 't hoogte verschil nu wel. Ik zal proberen een oplossing te vinden voor uw stoel en neem nog contact met u op. Vr. gr. Levinus Makkinje

Tot op heden nog niets van u vernomen

Hm, nu leek het zo netjes opgelost en nu is er dus eigenlijk niets gebeurd.

Dat is natuurlijk weer niet zo netjes van Levinus nadat hij deze belofte heeft

gemaakt.

Sala heb je rechtsbijstands verzekering? Zonde om daar maar voor te betalen

en geen gebruik van te maken!

Tenslotte is tegenwoordig ieder beschreven bericht rechts geldig (zelfs gesproken)

en meen dat dit board van Ivo (heb ook een board gehad) Ook IP's logged dus

nog na getrokken kan worden ook.

Tenslotte is het de fout van Adelaar hij is handelaar en hij kon (moest) deze

fout weten. Als burger ben je een LEEK en kan dit nooit weten dus wordt je

zeker in je gelijk gezet.

Ik heb al zooooo vaak dit soort dingen gehad :D

Bedankt voor je reactie ivo, maar zo ver wil ik niet gaan, ik vind het alleen jammer, en ik hoop nog steeds dat dat de Adelaar dit op wil lossen, zoals hij beloofd had, ik geef ze nog steeds het voordeel van de twijfel, misschien is hij het vergeten

Link naar reactie
Sala,

Je zegt "ivo", maar je bedoelt "dylotic", naar zijn antwoord refereer je :D

Achja :rambo:

Ook vreemd dat adelaar niet meer reageerd hier.. Hoop dat het goed komt Sala

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Gast trapStaart

Ik begrijp niet helemaal waarom er in de eerste plaats aan die stoelendans is begonnen. Je haalt toch niet zomaar een origineel onderdeel eruit? Of ging het om een uitvoeringsverschil (kleur/sport)?

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast Car Gallery de Adelaar, Apeldoor

Wil toch ook nog wel graag een reactie geven op forumpraat over autobedrijven in het algemeen:

Is bijna altijd negatief,

zelden opbouwende kritiek,

vaak zwartmakerij (anoniem) zonder contoleerbare verhalen

slechte ervaringen gaan bijna altijd over een kennis van een kennis etc. etc.

Het verhaal over de rechtsbijstandsverzekering is natuurlijk de grootste flauwekul die er is: De stoel is op verzoek van de heer Sala tegen mijn zin geruild:als ik de stoel niet wilde ruilen wilde hij mijn auto niet kopen.

Ik heb slechts toegezegd een dat ik zou proberen een oplossing voor het probleem te vinden. Ik heb diverse sloperijen in Nederland en Duitsland gebeld voor een zwarte 2.8 stoel maar heb deze niet kunnen vinden. Ik heb op dit moment een M-interieur liggen deze zal ik ruilen met zwarte stoelen, en heb op dit moment dus de oplossing voorhanden, zonder moeilijke toestanden.

Mijnheer Sala neem a.u.b. Z.S.M. contact op zodat we dit uit de wereld kunnen helpen. (IVO misschien wil jij de heer Sala een emailtje sturen)

Met vriendelijke groeten, Levinus Makkinje

Link naar reactie

Levinus,

Dat lijkt me een mooie oplossing :cool:

Ik heb Sala een email gestuurd, maar ik ken hem verder niet, dus hopelijk reageerd hij :D

Wat autobedrijven betreft; mensen zijn volgens mij vaak genegen alleen iets te schrijven als ze iets negatiefs hebben meegemaakt. Dat kan inderdaad een verkeerd beeld scheppen, maar zo gaat dat nu eenmaal :)

Link naar reactie
Wil toch ook nog wel graag een reactie geven op forumpraat over autobedrijven in het algemeen:

Is bijna altijd negatief,

zelden opbouwende kritiek,

vaak zwartmakerij (anoniem) zonder contoleerbare verhalen

slechte ervaringen gaan bijna altijd over een kennis van een kennis etc. etc.

Het verhaal over de rechtsbijstandsverzekering is natuurlijk de grootste flauwekul die er is: De stoel is op verzoek van de heer Sala tegen mijn zin geruild:als ik de stoel niet wilde ruilen wilde hij mijn auto niet kopen.

Ik heb slechts toegezegd een dat ik zou proberen een oplossing voor het probleem te vinden. Ik heb diverse sloperijen in Nederland en Duitsland gebeld voor een zwarte 2.8 stoel maar heb deze niet kunnen vinden. Ik heb op dit moment een M-interieur liggen deze zal ik ruilen met zwarte stoelen, en heb op dit moment dus de oplossing voorhanden, zonder moeilijke toestanden.

Mijnheer Sala neem a.u.b. Z.S.M. contact op zodat we dit uit de wereld kunnen helpen. (IVO misschien wil jij de heer Sala een emailtje sturen)

Met vriendelijke groeten, Levinus Makkinje

Hierbij even een reactie van W Sala, nogmaals ik heb met mijn vraag in eerste instantie, alleen maar een oplossing willen zoeken voor het probleem waar ik mee zat, en heb nimmer willen suggereren dat De Adelaar geen correcte auto's verkocht (in tegendeel) ik ben nog steeds erg tevreden met mijn Z3 2.8 en kan alleen maar zeggen ga er kijken als je een mooie Z3 wil !. Dat zij beschuldigd worden door allerlei mensen die op mijn bericht reageren is nooit mijn bedoeling geweest, en heb altijd het vertrouwen gehad dat dit probleem zou worden opgelost, en het wachten word zoals ik het nu begrijp beloond, en dat siert De Adelaar alleen maar (dus u).

Ik zal deze week even met contact u opnemen voor een afspraak.

Als alles geregeld is zal ik op dit forum nog even reageren hoe de afloop is gegaan.

Alvast bedankt voor uw reactie

Mvg W Sala

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.