Ga naar inhoud

LAST-MINUTE! Frieslandrit - Zondag 10 september


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Geplaatst:

As. zondag 10 september zal er alsnog een Frieslandrit gaan plaatsvinden. @Bonfire en @Eucalupta zullen deze rit organiseren.

 

Plaats van vertrek:

vd Valk Wolvega (Atalanta, 8472 CA)

Tijd vertrek:

10.00u 

 

Aangezien het kort dag is, en het een last-minute rit betreft graag een email naar de initiatiefnemers van deze rit wanneer je je hiervoor wilt aanmelden: friesland.roadsterrit@gmail.com

 

Je kunt hieronder nog even apart vermelden wanneer je voornemens bent om mee te rijden maar aanmelden alleen via bovenstaand emailadres!

 

Een GPS bestand zal beschikbaar zijn, deelnamekosten is gewoon wat jezelf die dag nuttigt.

 

Veel plezier allen en Freek en Brenda bedankt voor het alsnog oppakken van deze rit. Ik hoop op een mooi deelnemersveld voor jullie!

 

GPS ROUTEBESTAND

Z3-4 Fryslan 2017.gpx

 

 

 

 

  • BMW-Z-CSi In de kijker en vastgeprikt dit topic
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Nu maar hopen op droog weer

wij rijden mee in elk geval

  • Administrator
Geplaatst:

GPX bestand aan het openingstopic toegevoegd.

Geplaatst:

Hallo Dobrob

Voorspelling is niet verkeerd. En wat vandaag is gevallen kan zondag niet meer.

Zullen elkaar treffen in Wolvega.

 

PS met dank aan BMW-Z-CSI staat de route nu op het forum.

  • Administrator
Geplaatst:

Geniet ervan mensen! Perfect weertje voor een najaarsritje (in ieder geval in Zuidwolde waar ik nu uit een raam kijk dat niet van mij is)!

Geplaatst:

Gevalletje "Dit is een nacht die je alleen in fillums ziet"?

  • Administrator
Geplaatst:

Hahaha, nee Henk. Keurig met moeders de vrouw op pad. Maar straks denken de mensen nog dat ik verhuisd ben ...

  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Geplaatst:

We hebben met 5 Z's een mooie rit in Zuid West Friesland gereden. Fijn dat er 3 nieuwelingen meereden en zoals ze aangaven een fijne rit en dag hebben gehad. Op een klein bui'tje na hele rit open gereden.

Afgesloten bij Terherne met ee sapje, warme chocolademelk of koffie.

Voor herhaling vatbaar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.