Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Teutoburger Waldrit 2017


Delta737

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

H&H wat een fantastische ochtendroute! Middaggedeelte helaas nog niet kunnen rijden omdat ik bij de lunchlocatie ben afgehaakt, maar als die net zo mooi is als de ochtend, belooft dat veel goeds voor wanneer ik m eerdaags zelf nog een keer ga rijden.

 

Bedankt voor de organisatie en misschien zou je je beslissing nog eens kunnen heroverwegen? :cool:

 

Alle deelnemers tot een volgende keer!

Link naar reactie
3 uren geleden, Individual zei:

......  en ruzie met een wielrenner. 

geen probleem geweest geweest neem ik aan? (Jullie waren met minsten 8 man in de groep).:clown:

 

Rit was heel mooi en steekt qua  bos passages, bochten /beklimmingen/afdalingen de Ardennenrit naar de kroon.

 

Tempo lag soms flink hoog (het bochtenwerk bergopwaarts vaak ""Pedal to to Metal'')  maar in de snelle afdalingen kun je merken dat mijn auto  hier niet voor gebouwd is. Draaicircel te groot, vering niet stug, te zwaar en niet laag genoeg. 

 

Maar we doen het er maar mee:cynical:Heb genoten van het sturen.

Link naar reactie

Bedankt voor alle leuke reacties!

Natuurlijk enorm geluk gehad met het weer, en de koks hadden ook goed hun best gedaan. :clapping:

 

Wij hebben ook enorm genoten, en zijn blij met alle positieve feedback! Alle deelnemers, bedankt voor de gezelligheid! En @Bonfire en @Individual super bedankt voor het goed leiden van de groepjes! 

 

@BMW-Z-CSi ik heb niet gezegd dat ik niks meer organiseer, maar niet meer in dit gebied. :hypocrite:

Link naar reactie
15 uren geleden, BMW-Z-CSi zei:

Gezwaaide vuist gaat meestal gepaard met het woord vlegel/schorriemorrie...

Als de vlegel een baard heeft, roept het pleps ook wel : baardaap

 

aangepast door mohikaan
  • Haha 1
Link naar reactie

 H & H ;  

 

een mooie rit met boven verwachting mooi weer, mooie omgeving en bijzonder goede lunch- en diner gelegenheden.  

 

Een leuke rit met ook wat leuke  "gas" momentjes  :laugh:

 

Complimenten voor de organisatie van het geheel ! 

 

Bedankt, hij was top !  :) 

Link naar reactie

Beste H en lieve H, 

ook hier nog even een dankwoord: alles was gewoonweg Heerlijk!

de rit,

het weer,

de zetjes,

de locaties,

vooral het eten

en last but not least: de mensen (niet alleen groep 1 hehehe)

 

op naar 2018!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.