Ga naar inhoud

Barotelli st1 velgen.


four

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Ik wil graag mijn 18" velgen vervangen door een 19" breedtset. Ik vind de barotelli st1 velgen erg fraai. Echter kan ik niet ontdekken of deze passen op een bmw z4 uit 2003. Iemand een idee?

 

Voor specificaties verwijs ik graag naar deze website (als dat mag).

https://www.velgenshop.nl/velgen/barotelli-velgen/barotelli-st-1-anthracite-polished-autovelgen/

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ja, maar met 5x120 ben je er nog niet. Je moet naar meer kijken. Ik denk dat 8,5j en ET 22 voor wel erg krap wordt. Kijk ik nou niet goed of zijn ze er niet ook met 8,5j en ET45?

Link naar reactie
  • Administrator

Et 35 voor en 45 achter zou passen. Ik zie dat alleen niet op de website waar je naar linkt. Ik zie daar alleen 5x120 in 19 inch met8,5j en  ET 22 ... 

Link naar reactie

Er zijn geen e85's te vinden met deze set. Denk toch maar bbs km of csl velgjes.

 

Een kopie van een website.

De prijzen en maten:
19" breedset 8,5J (ET35/22) voor en 9,5J (ET40/25) achter:

Nieuw:  949 euro !


Specificaties:
Steek: 5x120
Maat: 19 inch leverbaar
Type: Barotelli ST-1

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Wordt voor wel krap, maar lost zich blijkbaar vanzelf op:dry:. Ik heb de originele style 108 vervangen voor style 193. Dit is van 8J ET47 naar 8J ET34 voor, en loopt bij hard nemen van een bocht op Frans/Belgisch wegdek net aan. (net als bij het "te hard" nemen van de drempel hier bij de lokale AH...zucht). In eerste instantie heb ik hier niets van gemerkt en dacht ik dat het allemaal perfect paste, maar het blijkt toch soms aan te lopen.

59d7efeb6e159-IMG_20170925_182935633_kle

Ter info, er zit een M-onderstel onder. Er stond laatst een Z4M coupe naast mijn auto geparkeerd met BBS velgen (ook zeer fraai). Een vlugge blik leerde me dat deze last had van hetzelfde; aanlopen aan de voor-buitenzijde van de fenderliners. 

 

Maar ik neem aan dat je ondertussen al een keuze hebt gemaakt? 

 

 

aangepast door Deejac
Link naar reactie
  • Administrator

Dan zijn of je banden te breed en/of te hoog, of je onderstel is aan vernieuwing toe. Ik heb met meerdere Z4s met een KW onderstel altijd ET35 voor gehad.

 

Met Pirelli 235/35 voor hetzelfde verschijnsel, zowel met Hankook 225/35 als Michelin 225/35 echt nergens last van. Ik noem bewust ook de merken, omdat het ene merk in dezelfde maat anders valt dan het andere.

Link naar reactie

@Maurits Liggen Bridgestone Potenza 225/40 op (voor). Dit zijn de non-run-flat versies van de banden die ik op de originele 108 velgen had liggen. Ik zie dat jij naar 225/35 bent gegaan, waarschijnlijk doe ik dit ook wanneer ze aan vervanging toe zijn. De voor spiralen zijn nog heel, gecheckt met het wisselen van de banden. En ik voel zo 1-2-3 ook geen versleten rubbers tijdens het rijden. Dus de volgende keer neem ik ook de 225/35 band, ik neem aan de je geen problemen met de anti-slip/stabiliteit elektronica hebt? 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.