Ga naar inhoud

kortsluiting gemaakt


martijn

Aanbevolen berichten

onder de aansteker zit een lampje. Deze zat los (toevallig ontdekt) en wilde deze weer vastdrukken............ :lmao:

Nu heb ik geen verlichting meer achter m'n tellers, verwarming, aansteker, el. ramen knoppen, achterruitverwarming en waarschuwingslichten.

Ik dacht een zekeringetje, maar ik heb echt alle zekeringen onder de motorkap doorgemeten zonder er eentje te kunnen vinden die kapot is.

In de deksel van de zekeringenkast staat ook iets over een zekering onder de stuurkolom???? waar dan?

Zie ik iets over het hoofd?

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk het: achter die zwarte (of beige) dopjes rond je stuur zitten schroeven. Deze losdraaien en je ziet de zekeringen achter het paneel wat loskomt.

:lmao:

Link naar reactie

Nee, ik heb geen login, dat kost blijkbaar 60 euro per jaar.

Ik wil hem wel mailen, maar het is een PDF document van 9 Mb.

Gezipt blijft er nog 6,5 Mb van over. Als dat nog in je mailbox past wil ik hem best mailen.

Link naar reactie
Nee, ik heb geen login, dat kost blijkbaar 60 euro per jaar.

Ik wil hem wel mailen, maar het is een PDF document van 9 Mb.

Gezipt blijft er nog 6,5 Mb van over. Als dat nog in je mailbox past wil ik hem best mailen.

Er is blijkbaar geen limiet aan mijn mailbox

Hoe groot is mijn mailbox bij Demon?

Uw mailbox heeft geen maximale grootte: u kunt zoveel e-mails ontvangen als u maar wilt.

Link naar reactie
Er is blijkbaar geen limiet aan mijn mailbox

Hoe groot is mijn mailbox bij Demon?

Uw mailbox heeft geen maximale grootte: u kunt zoveel e-mails ontvangen als u maar wilt.

Als je je adres wilt doorgeven in een PM stuur ik hem wel even door.

Link naar reactie

Er is blijkbaar geen limiet aan mijn mailbox

Hoe groot is mijn mailbox bij Demon?

Uw mailbox heeft geen maximale grootte: u kunt zoveel e-mails ontvangen als u maar wilt.

Als je je adres wilt doorgeven in een PM stuur ik hem wel even door.

je hebt mail

:lol:

Link naar reactie

Er is blijkbaar geen limiet aan mijn mailbox

Hoe groot is mijn mailbox bij Demon?

Uw mailbox heeft geen maximale grootte: u kunt zoveel e-mails ontvangen als u maar wilt.

Als je je adres wilt doorgeven in een PM stuur ik hem wel even door.

je hebt mail

:lol:

Jij ook! ;)

Link naar reactie

Er is blijkbaar geen limiet aan mijn mailbox

Hoe groot is mijn mailbox bij Demon?

Uw mailbox heeft geen maximale grootte: u kunt zoveel e-mails ontvangen als u maar wilt.

Als je je adres wilt doorgeven in een PM stuur ik hem wel even door.

je hebt mail

;)

Jij ook! :D

bedankt ik zie het :lol:

Top kleurcodes bruin-rood (edit: GRIJS-rood)leiden naar zekering 37.

Meten en zweten

Link naar reactie

zo hè hè, gevonden.

De dimmer in de lichtschakelaar is kapot. de potmeter zal wel versleten zijn en door mijn gevalletje kortsluiting net de laatste tik heeft gehad.

Als ik nu lichtelijk lomp met de schakelaar draai druk en trek, springen de dashboard en accesoires lampjes weer aan.

Nu dat ding er nog uit halen en een nieuwe halen.

Nog ideeën hoe dat ding eruit moet, ik krijg hem er niet uit.

Remmuz nog bedankt, top hulp :lol: ;)

Link naar reactie
Ze maken bij BMW van een schroevendraaier soms nog een 'special tool'. Laat je daar niet door afschrikken, soms kom je met wat handigheid er prima uit..

Ik heb al een afspraak gemaakt. Als het ding binnen is, kan ik hem ophalen en laat ik ze gelijk de oude eruit halen.

Ik ga er gewoon met m'n dashboard half open naar toe, hoeven ze niets meer open te halen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.