Ga naar inhoud

De verschillende instaplijsten


Aanbevolen berichten

Verdomme en weer trek ik met een draadje van een droogdoek een aluminium lijst krom.

 

Ik heb een 2.8 uit februari 1998 en na wart bespeur ontdek ik dat de instaplijsten in het begin zwaarder waren en anders van kleur .

Mijn vraag nu is vanaf wanneer ging men over op de huidige ?

 

Ik loop an te overwegen om m instaplijsten erin te doen ,  na 3 van die instaplijsten te vervangen te hebben vind ik het wel genoeg.

s-l1600-2.jpg

s-l1600.jpg

z3-div-instaplijst1.jpg

z3-div-instaplijst3.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probleem is , dat er m op staat.

ik heb een 2.8 en de delen die retrofit zijn , dus m spiegels , stuur , luchtinlaten , kieuwen , zijn af dealer gewoon te bestellen bij de aankoop in 1998. 

Dus "origineel" geleverd.

Er staat overal m bij , en als ik de instaplijsten ook m zou doen , lijkt het alsof ik een m ervan wil maken , wat ik niet voor ogen heb.

ben een pre facelift 2.8 fan 😉

Dus ik koop beiden en voor het gemak gebruik ik de m

Link naar reactie

Aanvulling, de zwarte zijn van zwaarder metaal dikker en liggen binnen de twee randen  waardoor je niet zo makkelijk ergens achter haakt en verde kun je de aluminium instaplijsten nog steeds bestellen , dat meestal ook even snel wordt gedaan zodat je de auto fris lijkt.....

 

En uit ervaring worden de meeste dingen later goedkoper geproduceerd , niet beter en duurzamer , :rolleyes:

 

Link naar reactie

Heb het gevonden , oorspronkelijk was dit alleen bij speciale uitvoeringen, komt uit een folder van 97, Zie ook maar 1 foto ervan. Dus beiden zijn origineel , alleen bij versies zoals ik het heb blijkbaar, van beiden waren ze ook al een keer vervangen en dan denk ik dat ze er de nieuwe gangbare in hebben gezet.

Het is mieren.... maar toch leuk detail

btw gaat alleen op voor 97/98

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.