Ga naar inhoud

TopGear M Special met Z3M


Emi

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op 29 augustus 2017 verschijnt een TopGear BMW M Special. Dit TopGear Magazine ligt gedurende twee maanden in de losse verkoop. Het wordt een éénmalige super-de-luxe special die in het teken van alle M-modellen van de afgelopen tien jaar, aangevuld met de laatste actualiteiten over BMW M. In het blad komt ook de Z3M aan bod. 

 

Ik ben benieuwd maar weet al wel dat TopGear morgen foto's gaat maken van een Z3M Roadster van een lid van dit forum <_<.

aangepast door Emi
Geplaatst:

Dat ziet er goed uit . Ben benieuwt naar het stuk.

  • Like 1
Geplaatst:

Dat is leuk, die ga ik zeker halen, goeie tip! 

  • Like 1
Geplaatst:

Komt vanzelf op mijn toilet terecht!

Alhoewel ,deze neem ik denk ik mee op vakantie.

  • Like 1
Geplaatst:

Komt vanzelf op mijn toilet terecht

Gaat dat zo snel ?

Geplaatst:

een TopGear BMW M Special

Heb hem vast besteld 

BMW M Special Pre-order (release: 29-8)

 

 

Geinig of toeval EMI    !?

Omdat er op dit forum ook een paar 'BMW M eigenaren rondzwerven het volgende.

  • Haha 1
Geplaatst:

Tsja ik lees mijn tijdschriften op t toilet....dus ze gaan linearecta daar nar binnen als ik ze krijg..

 

Geplaatst: (aangepast)

Gisteren zovast een foto van de M Roadster gemaild gekregen van TopGear. Met de eigenaar achter het stuur :lol:

aangepast door Emi
  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:

Toch niet die tandarts uit Zuid? :lol:

Geplaatst:

^ Nope!

^^ Zou het best willen maar dat wil het blad liever niet denk ik <_<

  • Administrator
Geplaatst:

^ denk die van jou....

Geplaatst:
Op 8-8-2017 om 21:37, Emi zei:

Ik ben benieuwd maar weet al wel dat TopGear morgen foto's gaat maken van een Z3M Roadster van een lid van dit forum <_<.

 

Nee, hè, gaan ze weer ouwe koeien uit de sloot halen? :cynical:

 

  • Haha 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Het is inderdaad Roodkapje en Ruudkapje zit achter het stuur :10_wink:

Geplaatst:

Gemaakt voor genot

Tekst klopt precies

 

Emi heeft toch geen M Roadster? Ik gok op een rode, uit Friesland.

En voor de helft goed "roodkapje"

Geplaatst: (aangepast)

Overigens heb ik geen belangen in het blad maar het ziet er erg goed uit allemaal. En inclusief een aantal Z M's :5_smiley:.

 

kleinDSC01213.jpg

aangepast door Emi
  • Administrator
Geplaatst:

Morgen ff halen

Geplaatst:

Ja zie nu ook Ruud erin zitten, ga hem morgen ook halen :1300_clap_tone1:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.