Ga naar inhoud

Onbekend onderdeel achter de voorbumper; wie weet wat het is?


Rekkazle

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik de voorkant van de Z3 wat mooier wil maken heb ik besloten mistlampen te gaan inbouwen. Voldoende handleidingen hier op het Forum dus da's geen probleem. Bij het verwijderen van het afdekapje uit de bumper aan de rechterkant van de auto kwam ik niet alleen de draadboom voor de mistlampen tegen (ja ja , weer minder kosten want die zit er al in :sFun_banana2:) maar ook een soort van rond schijfje met een diameter van ongeveer 2,5 / 3 cm met daaraan twee draden. in een houdertje (zie foto). Het geheel lag los in de bumper. Weet iemand wat dit onderdeel is en of dat inderdaad zo los hoort te liggen??

 

Alvast dank voor het antwoord!!!

 

Oh ja, en als nou iemand nog toevallig onderdelen heeft liggen zoals schakelaar, mistlampen en / of afdekkapjes en hiervan af wil ......ik hoor het graag!!!

Foto 2 z3.jpg

  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatst:

He pimgmx, dat dacht ik ook maar die zit aan de andere kant achter het afdekkapje van het andere mistlicht; het is een lange pen. Dus wat dit schijfje dan is....???

 

Geplaatst:

^ ontwerpfoutje?

Naar mijn subjectieve mening zijn óf de clipjes aan de sensor te klein, óf is het materiaal onderin die bumperschort te dik: het past nét niet lekker...

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.