Ga naar inhoud

Losse draad in deur


drekkie

Aanbevolen berichten

Ik heb een Z3 1.8 uit 1996. Deze heeft centrale vergrendeling met sleutel. Echter aan de bestuurderskant werkte dit  niet meer. Ik heb de deurkaart verwijderd en het slot eruit gehad. Er zat een soort haakje los wat word aangestuurd door het electronisch slot. Weer bevestigd en dat werkt dus weer. Nu zag ik echter ook een losse draad (zie foto's) die van de gele connector is los geknipt.

 

Weet iemand waar die voor is?

 

Het alarm van deze auto is losgekoppeld zag ik achter het dashboard en er zitten geen handzenders bij. 

20170802_152344-918x1632.jpg

20170802_152408-918x1632.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Geplaatste afbeeldingen

De draad is duidelijk los geknipt. De andere kant loopt naar de handgreep in de deur, dus het is geen audio voorbereiding volgens mij. Centrale deurvergrendeling werkt gewoon dmv sleutel. Op het duitse forum heb ik een schema gevonden maar ben er nog niet uit.

Power_Door_Locks_ELE-82.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.