Ga naar inhoud

lichtknopje afgebroken


harcoz4

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede liefhebbers,

Ik heb net een z4 aangeschaft van 2004 en kom een paar kleine probleemjes tegen.

De lichtscchakelaar van het dimlicht is afgebroken , nou zeggen ze dat ik de hele unit moet vervangen ( 258 euro bij bmw)

maar dat lijkt me toch een rare zaak , heeft iemand hier ervaring mee ?

mvg 

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator
Geplaatst:

Heb je een foto van wat er precies aan de hand is? Je kunt natuurlijk sowieso op zoek gaan naar een tweedehands exemplaar.

Geplaatst: (aangepast)

^Die 258 euro is dan zeker inclusief de gehele schakelunit:?  Want als het alleen de schakelaar ( deze, 61318363668 ?)) is, dan kost ie ongeveer 100 euro minder.... 

image.thumb.png.5002414ccddce865642f997d96824db9.png

 

 

aangepast door Shoveltje
Geplaatst:

idd wat wordt er bedoelt ? de draaiknop ? die zit vast aan het Lichtcentrum of hoe ze dat ook noemen bij bmw. ja dat is een hele module vast aan je schakelaar. ik zou dan eens kijken of die 2e hands zijn te krijgen. want die gaan niet zovaak kapot, en zou dus wel in een sloper kunnen zitten.

  • Administrator
Geplaatst:

Ja, ik ging eigenlijk ook uit van de draaischakelaar. Als de knop alleen foetsie is vind je daar wel iets op, als ook het palletje foetsie is heb je een nieuw lichtcentrum nodig. Vandaar de vraag naar beeldmateriaal. Zo lang Harco er niet op terugkomt valt er niet zo veel zinnigs over te zeggen ...

Geplaatst:

inderdaad. daarnaast zou het dan verstandig zijn de instellingen te kopieren uit de oude zolang die in de auto zit en dan over te zetten op je nieuwe.

 

Geplaatst:

Bedankt allemaal,

Het is alleen het lichtknopje , de draaischakelaar, aan de binnenkant van die knop zitten lipjes en die zijn afgebroken.

De schakelaar die er onder zit draait door , dus dat zal een hele nieuwe unit worden denk ik. 2e hands gevonden voor 50 euro.

sat lijkt mij de beste oplossing.

Geplaatst:

^zou wel even laten kijken of de instellingen etc het zelfde zijn,  e.e.a. is namelijk in programmeerbaar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.