Ga naar inhoud

lichtknopje afgebroken


harcoz4

Aanbevolen berichten

Hallo mede liefhebbers,

Ik heb net een z4 aangeschaft van 2004 en kom een paar kleine probleemjes tegen.

De lichtscchakelaar van het dimlicht is afgebroken , nou zeggen ze dat ik de hele unit moet vervangen ( 258 euro bij bmw)

maar dat lijkt me toch een rare zaak , heeft iemand hier ervaring mee ?

mvg 

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Administrator

Heb je een foto van wat er precies aan de hand is? Je kunt natuurlijk sowieso op zoek gaan naar een tweedehands exemplaar.

Link naar reactie

idd wat wordt er bedoelt ? de draaiknop ? die zit vast aan het Lichtcentrum of hoe ze dat ook noemen bij bmw. ja dat is een hele module vast aan je schakelaar. ik zou dan eens kijken of die 2e hands zijn te krijgen. want die gaan niet zovaak kapot, en zou dus wel in een sloper kunnen zitten.

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, ik ging eigenlijk ook uit van de draaischakelaar. Als de knop alleen foetsie is vind je daar wel iets op, als ook het palletje foetsie is heb je een nieuw lichtcentrum nodig. Vandaar de vraag naar beeldmateriaal. Zo lang Harco er niet op terugkomt valt er niet zo veel zinnigs over te zeggen ...

Link naar reactie

Bedankt allemaal,

Het is alleen het lichtknopje , de draaischakelaar, aan de binnenkant van die knop zitten lipjes en die zijn afgebroken.

De schakelaar die er onder zit draait door , dus dat zal een hele nieuwe unit worden denk ik. 2e hands gevonden voor 50 euro.

sat lijkt mij de beste oplossing.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.