Ga naar inhoud

M stuur MFL knoppen: 25,-


Aanbevolen berichten

Voor wie ook een M stuur wil uitbreiden met knoppen om een Business CD (CD43) of een Professional RDS te kunnen bedienen;

Ik  heb  nog een setje knoppen liggen; mag voor 25,- weg. De knopjes zien niet meer erg mooi maar het werkt wel. (ik heb zelf iets nettere gevonden dus heb deze over)

Je moet dan alleen nog een E39 Cruise control module scoren en een paar draden omzetten om de cruise control werkend te krijgen,  Moet ik zelf ook nog steeds doen trouwens...

 

IMG_20170708_120007.jpg

IMG_20170708_120013.jpg

IMG-20170708-WA0005.jpg

IMG-20170708-WA0007.jpg

IMG-20170708-WA0008.jpg

 

 

 

 

untitled.jpg

aangepast door DutchSpace
plaatjes erbij / sleepring is apart verkocht
Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zou zoiets graag willen hebben maar dan in combinatie met een non-BMW/Becker radio. Maar als ik je topic zo doorlees is het geen gemakkelijke klus... Heel moeilijk zelfs... ?

aangepast door HAL2001
Link naar reactie

dat moeilijke is relatief; het is vooral lang wachten als de accu los is om zeker te weten dat je Airbag system niet op tilt slaat (houdt een kwartiertje aan)

Het aantal handelen en de complexiteit vallen reuze mee. 27 mm torx, 16 mm ratel en nog een kleine torx voor de 3 verbindingboutjes van sleepring aan het stuur. Kijk maar eens op pelicanparts.com. Daar staan heel prettige handleidingen met stappenplan en zo.

 

Voor andere radios schijn je omvormkastjes te kunnen krijgen die BMW MFL control input kunnen omzetten zodat die radios het snappen. Ik ben daar niet bekend mee zelf.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.