Ga naar inhoud

Stoelen pre-facelift in facelift?


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Vraag passen de stoelen van een pre-facelift model in een post facelift? Ik denk dat de stoelen zelf wel passen, maar zijn de stekkers hetzelfde van motor, stoelverwarming en airbagsensor? Als ik het goed begrijp zijn die anders.

 

Ik ben wel topic tegen gekomen om een post facelift stoel in een pre facelift te zetten (hiervoor bestaat een verloopstekker), maar dus niet andersom. 

 

Iemand die dit weet? Of een beschrijving hoe de stekkers aan te passen?

aangepast door Michb
Tekst toegevoegd
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Geplaatst:

Welke Z variant bedoel je Michb? Z3, Z4(E85), of Z4(E89)? Van allemaal zijn er facelifts.

Geplaatst:

Oh vergeten te melden. Ik heb een Z3 2.0 uit 1999 post-facelift. Ik zag stoelen in de originele kleur voor mijn Z3, maar dat zijn pre-facelift. Ook waren de deurpanelen erbij.

 

Ik ben er inmiddels al achter dat je de stekkers van de stoel anders zijn er (volgens mij) geen verloop stekker is. Ik zal dan zelf een verloop moeten maken. 

 

Wat ik me nu nog wel afvroeg is: In mijn Z3 zitten er airbags in de zijdeuren. In de deurpanelen die erbij waren zag ik geen Airbag merkje. Dus de pre-facelift heeft geen airbag??  

 

Deurpanelen die niet geschikt zijn voor airbags lijken me dus niet geschikt voor mijn Z3, Of kan dit toch wel?

Gast dsalimans
Geplaatst:

Ik ben maanden aan het zoeken geweest voor andere stoelen in mijn Z3 van 1996.. twee keer stoelen gekocht die niet paste ( vooral de stekkers ). Je hebt daar wel verloopstekkers voor maar die kosten ook weer veel geld. Uiteindelijk heb ik mijn stoelen, deurpanelen, pook en handremhoes laten vervangen in de kleuren die ik mooi vond... uiteindelijk gewoon zwart met balken er in en dubbele rodestikstels ( werd anders te druk ). Ditt was incl. het opnieuw opvullen van de stoelen iets meer dan 750,00 euro... ziet er nu weer gelikt uit en alles past :)

 

MvGr.

 

Don

Geplaatst:
20 uren geleden, dsalimans zei:

Ik ben maanden aan het zoeken geweest voor andere stoelen in mijn Z3 van 1996.. twee keer stoelen gekocht die niet paste ( vooral de stekkers ). Je hebt daar wel verloopstekkers voor maar die kosten ook weer veel geld. Uiteindelijk heb ik mijn stoelen, deurpanelen, pook en handremhoes laten vervangen in de kleuren die ik mooi vond... uiteindelijk gewoon zwart met balken er in en dubbele rodestikstels ( werd anders te druk ). Ditt was incl. het opnieuw opvullen van de stoelen iets meer dan 750,00 euro... ziet er nu weer gelikt uit en alles past :)

 

MvGr.

 

Don

Is natuurlijk goed alternatief. Bij wie heb je dat laten doen? 

 

Zit dan nog wel met de deurpanelen. De panelen die ik nu heb horen niet in deze auto. Hoewel de kleur niet echt lelijk is, sluiten ze niet aan op het dashboard. Blijf nog even zoeken.

Geplaatst:
Op 17-7-2017 om 19:46, Michb zei:

Uiteindelijk heb ik mijn stoelen, deurpanelen, pook en handrem hoes laten vervangen in de kleuren die ik mooi vond

Dus ook panelen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.