Ga naar inhoud

Stoelen pre-facelift in facelift?


Aanbevolen berichten

Vraag passen de stoelen van een pre-facelift model in een post facelift? Ik denk dat de stoelen zelf wel passen, maar zijn de stekkers hetzelfde van motor, stoelverwarming en airbagsensor? Als ik het goed begrijp zijn die anders.

 

Ik ben wel topic tegen gekomen om een post facelift stoel in een pre facelift te zetten (hiervoor bestaat een verloopstekker), maar dus niet andersom. 

 

Iemand die dit weet? Of een beschrijving hoe de stekkers aan te passen?

aangepast door Michb
Tekst toegevoegd
Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oh vergeten te melden. Ik heb een Z3 2.0 uit 1999 post-facelift. Ik zag stoelen in de originele kleur voor mijn Z3, maar dat zijn pre-facelift. Ook waren de deurpanelen erbij.

 

Ik ben er inmiddels al achter dat je de stekkers van de stoel anders zijn er (volgens mij) geen verloop stekker is. Ik zal dan zelf een verloop moeten maken. 

 

Wat ik me nu nog wel afvroeg is: In mijn Z3 zitten er airbags in de zijdeuren. In de deurpanelen die erbij waren zag ik geen Airbag merkje. Dus de pre-facelift heeft geen airbag??  

 

Deurpanelen die niet geschikt zijn voor airbags lijken me dus niet geschikt voor mijn Z3, Of kan dit toch wel?

Link naar reactie
Gast dsalimans

Ik ben maanden aan het zoeken geweest voor andere stoelen in mijn Z3 van 1996.. twee keer stoelen gekocht die niet paste ( vooral de stekkers ). Je hebt daar wel verloopstekkers voor maar die kosten ook weer veel geld. Uiteindelijk heb ik mijn stoelen, deurpanelen, pook en handremhoes laten vervangen in de kleuren die ik mooi vond... uiteindelijk gewoon zwart met balken er in en dubbele rodestikstels ( werd anders te druk ). Ditt was incl. het opnieuw opvullen van de stoelen iets meer dan 750,00 euro... ziet er nu weer gelikt uit en alles past :)

 

MvGr.

 

Don

Link naar reactie
20 uren geleden, dsalimans zei:

Ik ben maanden aan het zoeken geweest voor andere stoelen in mijn Z3 van 1996.. twee keer stoelen gekocht die niet paste ( vooral de stekkers ). Je hebt daar wel verloopstekkers voor maar die kosten ook weer veel geld. Uiteindelijk heb ik mijn stoelen, deurpanelen, pook en handremhoes laten vervangen in de kleuren die ik mooi vond... uiteindelijk gewoon zwart met balken er in en dubbele rodestikstels ( werd anders te druk ). Ditt was incl. het opnieuw opvullen van de stoelen iets meer dan 750,00 euro... ziet er nu weer gelikt uit en alles past :)

 

MvGr.

 

Don

Is natuurlijk goed alternatief. Bij wie heb je dat laten doen? 

 

Zit dan nog wel met de deurpanelen. De panelen die ik nu heb horen niet in deze auto. Hoewel de kleur niet echt lelijk is, sluiten ze niet aan op het dashboard. Blijf nog even zoeken.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.