Ga naar inhoud

3 Cilinder Z3


ivodl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Yes, she's back!

Poehee, als ik het zo hoorde is er behoorlijk wat naar de kl*te gegaan. Er zit een nieuwe radiateur in (deze was gescheurd bij wat plastic delen..) verder uiteraard de koppakking en de kop moest inderdaad weer rechtgezet worden en voor al het andere nog een handvol gesmolten onderdelen.

Ik heb de rekening nog niet gezien (geniet er eerst maar van was zijn mening :blush: ) maar ik moet de komende kilometers rustig aan doen (mmmm, voorui dan maar...).

Nou zon, kom maar op!

Link naar reactie
Ik ga uit van 2000 euro, denk dat het dan wel mee kan vallen. Sowieso niet bij een dealer geweest maar iemand die een auto wil maken ipv alleen geld verdienen :blush:

Dat adres wil ik wel es van je hebben, Ivo. :sleepy:

Link naar reactie
Ik ga uit van 2000 euro, denk dat het dan wel mee kan vallen. Sowieso niet bij een dealer geweest maar iemand die een auto wil maken ipv alleen geld verdienen  :lol:

Dat adres wil ik wel es van je hebben, Ivo. :blush:

Pardon, dat was ik dus. :sleepy:

Link naar reactie
Ik ga uit van 2000 euro, denk dat het dan wel mee kan vallen. Sowieso niet bij een dealer geweest maar iemand die een auto wil maken ipv alleen geld verdienen  -_-

Dat adres wil ik wel es van je hebben, Ivo. :lol:

Pardon, dat was ik dus. :sleepy:

Dan zul je Ivodl zeker blij gemaakt hebben. Mijn complimenten, Raketman! :blush:

Link naar reactie

Hè Rob, ouderdom komt met gebreken hè :blush: Lees de reactie van Raketman nog maar eens :sleepy:

Vanavond voor het eerst weer eens een tochtje gemaakt naar m'n vriendin en helaas het advies opgevolgd om er nog rustig aan mee te doen (en die A12 was zo stil, wind in de rug...) maar het voelt allemaal weer heerlijk!

Jammer van het weer want ik had eigenlijk morgen geplanned haar eens te vertroetelen, dat komt nog wel. Ik ben nu weer zo blij als een kind i.i.g.!

Link naar reactie
Hè Rob, ouderdom komt met gebreken hè :lol: Lees de reactie van Raketman nog maar eens :blush:

Ivo, inderdaad begreep ik het weer eens verkeerd! :sleepy:

Ik las in mijn kinderlijke onschuld dat Raketman je auto had gemaakt! :schater:

Hoe dan ook, ik ben blij voor je dat je zilveren beauty weer in orde is.

Groeten aan je andere beauty.

Link naar reactie
Ik las in mijn kinderlijke onschuld dat Raketman je auto had gemaakt! :schater:

Haha, leuk misverstand Rob! :schater: (Hoezo kinderlijke onschuld....?!)

Nee, " dat was ik dus" sloeg op de vorige post, toen ik niet was ingelogd... :lmao:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Vandaag de rekening gehad: 950 Euro :angry:

Hiervan was 230 voor de radiateur en slechts 240 voor uurloon...mijn complimenten voor het werk en zeker voor deze zachte prijs, dat was bij de dealer zeker 3x zoveel geweest :lmao:

Link naar reactie

Ik had gerekend op 1500-2000 euro dus dit is een dikke meevalller!!! Heb Napoje inmiddels gemailed en een nieuw bod op zijn stoelen gedaan, die kunnen er nou wel weer vanaf :lmao:

Behoorlijk genoten van het weer! Kwam net terug uit waddinxveen en toen ik van de snelweg reed toch nog ff snel het dak naar beneden...heerlijk is dat om snachts open te rijden, geeft je echt dat vrije gevoel :angry:

Link naar reactie
Hoezo dat Rob? Ik denk dat Ivo gewoon heel erg veel pech heeft gehad met zijn Z. En voor iedere auto zal het een keer moeten gebeuren, de koppaking vervangen.

Omdat het erop leek dat de mijne ook even op drie poten liep, net als de ZZZ van Ivo.

Maar ziet de garage dan niet aankomen dat de koppakking vernieuwd moet worden? Hoort dat niet bij een bepaalde servicebeurt?? Het is toch niet normaal dat je zoiets onderweg gebeurt, zoals bij Ivo??

Vind het inderdaad ook een pijnlijk idee dat die wagen voor 1200 euro is nagelopen nog geen 10.000km geleden, maar ja, denk dat ik er maar gewoon mee moet leven. Vette pech en qua kosten wacht ik het wel af, belangrijker vind ik dat het straks allemaal weer netjes is gemaakt en ik zo snel mogelijk weer kan genieten van het "dakkie open" gevoel...

Maar Rob, het is denk ik geen overbodige luxe het toch de volgende x even na te laten kijken, er is me al verteld dat het soms een week en soms maanden kan duren voor het te laat is...

@Marc: Temperatuur heb ik niet op gelt (doe ik eigenlijk nooit) en het was pas na 30 kilometer cruisen dat het plotseling plofte, dus helemaal geen tekenen dat er iets aan zat te komen. Had alleen meteen moeten stoppen alleen dat was echt onmogelijk want ik zat net op de ring van Utrecht...

In ieder geval hoop ik voor jou dat je nu toch echt op je temperatuur meter kijkt,

een collega van mij kreeg een scheur in zijn expansie vat, koelwater verdween gelijk uit de radiateur hij had het snel in de gaten en heeft zijn wagen weg laten slepen, het zelfde probleem wat jij toch beschrijft ,als je te laat bent wordt alles bloedheet,

normaliter wordt de cilinderkop de de moderne motoren niet krom , alleen bij extreme hitte.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.