Ga naar inhoud

Z3 Trekhaak monteren Fa Hoppenbrouwer


hvv

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte Forumleden< wil onder mijn Z3 een trekhaak laten monteren, wet afneembare kogel, bij Fa Hoppenbrouwer in

Berkel Enschot in NB.

Wie heeft er ervaring met dit bedrijf en de uitvoering ervan ?

 

vr gr HvV

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo HvV,

 

Ik heb weliswaar geen ervaring met dit bedrijf maar overweeg zelf al enige tijd om een trekhaak onder mijn Z3 te (laten) plaatsen.

Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat dat ongeveer gaat kosten?

 

Alvast dank voor je reactie.

 

Luc

Geplaatst:

Hallo Luc,

 

men rekent 400 euro voor vaste kogel en 600 euro met afneembare.

Vraagje: heeft u wel een " trekgewicht" op het kenteken staan, en zoja hoveel ?

Met mijn auto mag ik 700 kg ongeremd en 1200 kg geremd trekken ..

 

vr gr HvV

Geplaatst:

Zijn geen verkeerde prijzen, ik neem aan dat deze exclusief montage zijn.

Op mijn kenteken staan geen waarden ingevuld bij het trekgewicht. Op het internet vind je: 600 kg ongeremd en 1200 kg geremd voor een Z3 1.9i

 

gr,

 

Luc

Geplaatst:

Prijzen zijn volgens mij met montage ik heb voor VW meestal 500 voor afneembare trekhaak betaald.

Geplaatst:

Prijzen zijn inclusief montage. Heb nog wel gevraagd wat hij los koste, maar

volgens Fa Hoppenbrouwer was dat zelf " niet te doen" ivm verstevigings beugels/platen !!

Dus volgens mij niet heel verkeerde prijzen en overweeg dus ook zeer om het te laten doen>

Stuur ze anders even een mailtje, staan ook op marktplaats !!

( misschien kunnen we een dealtje sluiten als we het samen, of met meerdere aanbieden !!)

Had Ruud, Z3 specialist, ook even gebeld, maar hij wist ook niet waar je een trekhaak kon laten monteren,

 

gr HvV

  • 1 jaar later...
Geplaatst:

ik overweeg ook een trekhaak te monteren z3 2.8 1200 kg trekgewicht zal wel een standaard trekhaak zijn voor een bmw maar de versterking platen in de kofferbak zullen aangepast zijn. is er iemand die een trekhaah heeft zou deze graag willen of foto ,s

 

 

Geplaatst:

Nou, *dat* willen ze dus! Leuk toch. Of een fiets achterop, kan ook. Niks mis mee. Valt me nog mee dat je zoveel mag trekken met een Z3.

Geplaatst:
17 uur geleden zei Ewout:

Nou, *dat* willen ze dus! Leuk toch. Of een fiets achterop, kan ook. Niks mis mee. Valt me nog mee dat je zoveel mag trekken met een Z3.

 

Ja best veel nog! 

Een E90 316i of 318i mag ook maar max 1200kg trekken.

 

 

Geplaatst:

Let wel op !

Als op je kentekenkaart geen gewichten staan vermeld dan mag je dus geen aanhanger of caravan trekken !

Zoek dit dus eerst goed uit om teleurstellingen te voorkomen.

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.