Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Elfstedenroute Friesland 10 September 2017


PascalP

Aanbevolen berichten

Update!!

We gaan de Friese merenroute combineren met de Havenstedenroute in Friesland. Dit zal bij elkaar rond de 250 kilometer zijn.

Dit alles gaat gebeuren zondag 10 september.

 Voor tussenstops ben ik nog aan het kijken... Maar wellicht goed om de afsluiting in een "goed" restaurant te laten plaatsvinden.

 

Groeten,

Pascal

woensdag om 14:32 aangepast door Olivier 
  • Like 4
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • Olivier wijzigde de titel naar Inschrijven Elfstedenroute Friesland 10 Sept

Wij willen ook graag mee! 10 september...:thumbup: 2x dus.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben dan waarschijnlijk ook op vakantie; ik zal op het laatste moment moeten bekijken of ik me alsnog aanmeld. Succes in ieder geval!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Hoi @PascalP,

 

Al enig zicht Of de rit nog doorgaat? Ik ben bang dat wanneer er geen verdere updates komen, het aantal aanmeldingen gaat achterblijven.

 

Rob

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb voor de 10e inmiddels andere afspraken gemaakt, aangezien ik via PM ook geen reacties ontvang. Als organisator van een rit is het wel praktisch om geïnteresseerden wat vaker op de hoogte te houden wanneer de datum van een rit vrij kortbij is. Ik gooi hier voorlopig een slotje op.

 

@PascalP mag zich via PM bij mij melden als hij nog voornemens is hier wat van te maken...

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi gesloten, Niet in de spotlight en Losgeprikt dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.