Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Limborit IX - zondag 11 Juni 2017


Scorpion

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Individual zei:

@jetpropdlx Ik vind die drone foto's erg leuk! Heb je daar evt. ook grotere versies van? :) 

ja die zou ik ook wel willen, kunnen we ze ergens downloaden op origineel formaat?

Link naar reactie

Was een heel erg leuke dag.

Ontzettend bedankt!!

Volgende keer neem ik mijn dochter mee, vrouw heeft last van hoogtevrees,  en de Ardennen hebben een erg leuk hoogteverschil :wacko:

En we moesten helaas de laatste etappe verstek laten gaan.....kregen bericht van de Kids thuis...'julie zouden toch geld voor pizza achterlaten?' oeps vergeten. 

We waren op tijd weer terug in Noord Holland voor pizza (en om Max uit te zien vallen.....)

Tot volgende keer

  • Like 1
Link naar reactie
1 uur terug, sandere39 zei:

Was echt weer supergeweldig.Perfect georganiseerd,lunch geweldig,diner fantastisch.....kan niet beter.

 

DSC02596.JPG

 

Middelste vind ik de mooiste (maar smaken verschillen gelukkig)

Link naar reactie

Beste R en lieve J: beetje laat (op FB al ff eerder) maar zeker oprecht!: een volmondig BEDANKT!

man man man wat een weekend voor ouwe menschjes zoals wij; eerst zwaar shoppen en terras zitten in Maastricht op zaterdag, dan savond zwaar tafelen met zware gesprekken (hé Knuffel)....maar na een heerlijke nacht in een goed bed was daar: dezon, een parkeerplaats, een kop koffie, een heerlijke vlaai en vooral...een als altijd een zeer warm ontvangst van de organisatoren en mede liefhebbers.

Helaas werden we ingedeeld bij de gezelligste groep van allemaal, dus niet veel kunnen zien van de omgeving maar schijnt gezien de foto's best wel mooi te zijn geweest ;)

Eindlocatie, tja dat was gewoon top! Als een echte kasteelheer en jonkvrouwe hemels gedineerd, geslapen en ontbeten aldaar.

En dan....

ja dan.....de maandag: als een kind die op schoolreisje gaat, zo opgewonden was ik: jippiee naar het mooiste circuit van de hele wereld!

Na een heel wat uren durende geneuzel van de rondleidende gids in Alo Alo Engels was het dan eindelijk zover: we gaan rijden,    Wat:  rijden.. nee scheuren over het circuit! Gas op de lollie!

We hadden achteraf de mazzel dat we de 4e auto van voren waren (en ook voor Mario), zo konden we redelijk vrij het gaspedaal vloeren; helaas hadden we een oranje Lotus wannabe voor ons die ons wat ophield, maar anders...

Maar met 130 door de mooiste bocht EauRouge was echt geweldig, nog een keer, en ja ik wil nog een keer: helaas was het met 2 rondjes finito,    Till next year.    Sea Ya.

  • Like 1
Link naar reactie

Roger en Jacqueline, 

 

enorm bedankt voor weer een uitstekende Limborit met een vanouds bekende mooie startlocatie, sublieme ritten met uitstekende schokdempertesters, mooie omgevingen en niet minder mooie lunch- en dinerlocaties, om over de kwaliteit van de geboden versterkingen nog maar te zwijgen.

 

Het is er weer een voor in het boekje geworden ! 

 

Complimenten voor de uitnemende organisatie en bewondering voor de enorme hoeveelheid werk die hier in is gaan zitten.

 

Nogmaals bedankt en uiteraard tot de volgende keer !  

Link naar reactie
  • Administrator

Hier enkele woorden van de organisatoren vd Limborit :)

 

Ieder jaar zo rond December begint het bij mij weer te kriebelen.

Eerst dan maar eens een datum prikken rekening houdende met andere evenementen etcc...

Gedurende de winter lekker aan een route werken, en dan meestal als er in de Eifel nog sneeuw ligt onze eerste "probefahrt"

Echter dit jaar werd ik enkele weken voor de rit onaangenaam verrast door de Belgische wegwerkers :(

Maar eind goed al goed, het is allemaal goed gekomen. Lunch en Diner locaties enkele keren bezocht om alles goed te regelen.

En met de goede hulp van mijn ega ligt er dan ook nog een mooi routeboek en routeschild op tafel!

 

Er gingen na het diner wat geruchten in de ronde :sCo_chinscratch: dat dit onze laatste georganiseerde Limborit zou zijn !?

Zal dit even ontkrachten, zolang we het leuk blijven vinden en de tijd ervoor vrij kunnen maken blijven we de Limborit organiseren.

We hebben wel de lat afgelopen editie erg hoog gelegd, We kunnen niet beloven dat we dit ieder jaar kunnen vasthouden.

 

Een ieder bedankt voor jullie aanwezigheid, het was weer reuze gezellig :sFun_banana2:

 

Groetjes,

 

Roger & Jacqueline

 

Link naar reactie

Ik denk dat er volgend jaar alleen maar nog meer belangstelling is!

 

......zwengelt de geruchtenmachine maar weer aan.....

Je weet nooit of dat de laatste zal zijn! :171::lol:

 

Ik vond het iig een spektakel. Waren er nu ook meer auto's?

En meestal zit het weer ook goed mee!

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator
2 uren geleden, Scorpion zei:

Er gingen na het diner wat geruchten in de ronde :sCo_chinscratch: dat dit onze laatste georganiseerde Limborit zou zijn !?

Dat was ik, onbedoeld als antwoord op de speech van Lawrence... :blush:

 

Niets aan het handje dus, om maar met een oud Engels jurylid van de Soundmixshow te spreken... vooral doorgaan! 

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
27 minuten geleden zei Hard Top:
Published on Dec 1, 2017

Dutch trip with the BMW guys, filmed with the Mavic Pro and a GoPro Hero 5. Various locations through France, Germany, Belgium, Holland and Switzerland.

 

 

Awesome video :thumbup:

 

Those Alpine drone shots are really breathtaking!

  • Like 1
Link naar reactie
12 uur geleden zei Frenkie:

Nice pics, nxt years Limborit via the Stelvio @Hard Top

 

The UK side of the trip is still in the planning stage.

 

Could do the German meet, visit the Grossglockner and do the Limborit on the way back.

 

 

aangepast door Hard Top
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.