Ga naar inhoud

23 September Cars & Coffee in TIEL


Flipje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Evenals vorig jaar organiseer ik op 23 september 2017 een Cars & Coffee te TIEL van 10-16u alwaar er om 12u een jury enkele prijswinnaars selecteert.

Vorig jaar gaven veel Z-Drivers gehoor aan de oproep voor dit event en dit jaar komt er een apart Z-Plein alwaar we met soortgenoten en onder genot van goede koffie ons prima kunnen vermaken.

 

Opgeven kan via 0344pcd@gmail.com graag tot ziens!

2016_11_16 Flyer.png

  • 3 weken later...
  • Administrator
Geplaatst:

Leuk initiatief. Genoteerd

  • Like 1
Geplaatst:

Hou je de mustang rijders wel een beetje in toom als ze weer weggaan? :sFun_whistle::police:

 

(flauwe grap, ik weet het... :ph34r:)

 

 

 

Wel een goed initiatief :thumbs_up:

  • Like 1
Geplaatst:
14 uren geleden, Driver70 zei:

Staat in de agenda :thumbup:

Leuk als je erbij bent!

Vergeet niet aan te melden voor gegarandeerde plek via 0344pcd@gmail.com

  • 1 maand later...
Geplaatst: (aangepast)

Dit jaar komt er een grote diversiteit aan auto's, leuk al die aanmeldingen!!

Ook diverse Z3/4 worden verwacht.

Nog niet aangemeld? Stuur e-mail naar 0344pcd@gmail.com om een gegarandeerde plek te hebben. De ruimte is, zeker met dit soort aanmeldingen, beperkt :)

Cadillac.jpg

aangepast door Flipje
Geplaatst:

Aangemeld

  • Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Inmiddels 10 Zzz(z) aanmeldingen, het wordt een mooie collectie auto's en zoals het er nu uitziet gaan we de 78 van vorig jaar overtreffen.

Nog niet aangemeld en wil je komen? Graag email naar 0344pcd@gmail.com

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Inmiddels 15 Zzz(z) aangemeld en nog veel andere aansprekende auto's, weersverwachtingen zijn prima, dus komende zaterdag nog ruimte in de agenda.....

2017 Poster.JPG

Geplaatst:

We zijn er klaar voor, vele aanmeldingen en maar liefst 23 BMW's

Voor de eerste 100 deelnemers is er een fraaie goodiebag beschikbaar

PCD Goodiebag.jpg

Geplaatst:

27 BMW's, 108 auto's totaal, 9kg koffiebonen.

Het was een zeer succesvolle meeting voor ons als organisatie :) en gaan op naar 2018!

 

Passewaaij Classic Day 2017-397.jpg

  • Like 2
  • Administrator
Geplaatst:

Mooi man!

Geplaatst: (aangepast)

Ja je komt er steeds weer achter dat geen Zetje het zelfde is. Leuke dag.    Met USA Imola rood II blikvanger. van  James 

IMGP4370.JPG

aangepast door MNZ3M
aanvulling member
  • Like 1
Geplaatst:

Helaas kon ik er dit jaar niet bij zijn.

Is er al iets van een datum bekend voor 2018?

Geplaatst:
Op ‎26‎-‎9‎-‎2017 om 14:54, KeesZ3 zei:

Helaas kon ik er dit jaar niet bij zijn.

Is er al iets van een datum bekend voor 2018?

Binnenkort na de evaluatie eind oktober....

 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.