Ga naar inhoud

Dopjes interieurpaneel verwijderen


bartpb

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik wilde weten of mijn Z3 voorbereid is voor mistlampen. Het mistlamp schakelaartje is er moeilijk uit te wippen, tenminste als je geen krassen wilt. Toen dacht ik, misschien moet je het paneel vlak daaronder verwijderen, dan kun je de bedrading wellicht zien zitten. Maar de schroefjes van zo'n paneel zijn weer keurig afgedekt met kapjes. Mijn vraag is hoe je die subtiel kunt verwijderen....  

vr gr bartpb

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste pim (gmx?),

Hartelijk dank voor de tip. Ik heb het setje inmiddels ook op automotive-line. nl en op webertools.nl gezien. Ik ga er mee aan de slag, ieder begin is immers bescheiden. Maar mijn uiteindelijke doel is  de middenconsole te voorzien van een paar meters meer, olietemperatuur en oliedruk ..... Dat zou het einde zijn,

vr gr bartpb

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Schakelaars kunnen idd redelijk strak zitten, klikken er mooi in zeg maar...

Beste om bv zoiets eruit te drukken is van binnenuit, dus bv ergens in de buurt wat loshalen (of een paneel eraf schroeven of bv op de console de schakelzak omhoog of bv de radio eruit) wat wel makkelijk gaat en dan met je hand erachter op de achterkant van de schakelaar drukken en je drukt het er dan zo uit.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.