Ga naar inhoud

Z4 35IS, 2011, 57000 KM te koop


odaddyo

Aanbevolen berichten

Het moment is dan toch gekomen dat ik ga overstappen naar wat anders. Daarom gaat mijn 35iS met zeer veel extra's in de verkoop.

https://www.abmulderbv.nl/voorraad/14144744/BMW/Z4/Roadster-3.5IS-EXECUTIVE-airco-cruise-control-xenon-automaat-Consignatie-verkoop-F1-Flippers-navigatie-Nederlandse-auto-19''-lichtmetaal-/2011

 

Link naar reactie

Had deze al zien staan maar niet geheel mijn smaak wat betreft de kleur binnenbekleding, verder voldoet ie aan mijn wensen. Ik zoek nog even verder, succes met de verkoop.

Link naar reactie

@Ferry76 jij natuurlijk succes met het zoeken. Als je speciaal voor de 35iS wil gaan staat er nog eentje in Nederland te koop (op marktplaats). Deze heeft wat meer coulantere kleuren. Helaas kost  hij wel een kleine 35k met twee keer zoveel km's op de teller, een jaar ouder en geen additionele mods (maar is wel 5K goedkoper)!.

Hier is de link: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1168101524-bmw-z4-35is-roadster-s-drive.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=1

Link naar reactie

Heb ik ook gezocht als referentie materiaal voor de vraagprijs van mijn eigen 35iS. Ekris is de enigste voor zover ik op internet iets kan vinden. Dat is de zelfde 35iS als op marktplaats.

 

Link naar reactie

Die bij Ekris had ik ook al gezien, op zich goede kleur combinatie maar helaas zonder boordcomputer/navigatiescherm, wist niet eens dat de 3.5 ook zonder deze optie geleverd zijn, vind dat op zich nogal vreemd.

Link naar reactie

Bordje bije Ekris op de kentekenplaat klopt ook niet. Premium select geldt voor dealer onderhouden bmw''s niet ouder dan 5 jaar met minder dan 100.000 km. Erboven accepteerd BMW Nederland niets.

 

Wel grappig bij de advertentie van Mulder: vaste klant, maar het onderhoud bij Dusseldorp. Wil komen niks negatiefs mee zeggen, maar staat wel vreemd.

 

Succes met de verkoop en veel plezier van je nieuwe cabrio

Link naar reactie

@Blackwwz3 goed opgemerkt over Mulder. Echter een eenvoudige verklaring. Heb mij Skoda Superb nieuw bij hen gekocht 1,5 jaar gelden (toen ze nog Skoda dealer waren), tevens de Focus van mijn vrouw bij hen in onderhoud en daarom dus vaste klant.  Zij zijn zo aardig om de verkoop van de Z4 voor mij te regelen.

 

Voor wat betreft de Z35iS bij Ekris, viel mij ook op dat een aantal zaken niet helemaal klopte in hun advertentie. Mijn zwager is zelf gaan informeren want  hij was enthousiast over mijn Z4 maar komt wat pegels te kort en hoopte misschien die van Ekris for rond de 32500 te kunnen kopen. Was helaas geen optie.

Link naar reactie

@odaddyo dacht al aan zoiets. Vandaar dat mijn opmerking niet negatief bedoeld was, maar het gewoon opviel en ik het daardoor wel grappig vindt staan.

 

V.w.b. Ekris heb ik op zich goede ervaringen met een tweetal filialen, Maarssen en Zeist vind ik maar vreemde filialen waar ze anders reageren, handelen en doen t.o.v. Nijkerk en Veenendaal waar ik dus wel goede ervaringen heb.

Link naar reactie
28 minuten geleden, 330dM zei:

Hele mooie Z4 die je hebt, ik zie dat die bij Ekris al 7 keer tenaam gesteld is, vreemd?

bijzonder, volgens de RDW app pas 3 eigenaren.  2/1 (2 particulier en 1 zakelijk)

 

Zojuist gebeld door de garage, eerste serieuze gegadigde heeft zich gemeld en een bod gedaan. Eens kijken waar dat naartoe gaat.

aangepast door odaddyo
  • Like 3
Link naar reactie
  • Administrator
Op 2017-5-29 om 17:36, Ferry76 zei:

Ik zoek nog even verder

Wat gaan we doen? :blink:

 

Je weet dat er in een e89 dak geen Webasto past hè? :lol:

Link naar reactie
Op 1-6-2017 om 01:15, BMW-Z-CSi zei:

Wat gaan we doen? :blink:

 

Je weet dat er in een e89 dak geen Webasto past hè? :lol:

 

Dat dacht men bij de Z3 ook dus dit gaat ook lukken :P

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.