Ga naar inhoud

Stoelen


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, nieuw op dit forum en op dit moment ben ik aan het zoeken naar mijn eerste Z4. Ik weet eigenlijk al wat ik wil gaan aanschaffen en ik heb de volgende vraag: Als ik een Z4 aanschaf met de hoogtebediening van de stoelen elektrisch, zijn er dan mogelijkheden om deze later te ruilen met iemand voor niet elektrische? Ik vraag dit, omdat ik lang ben (1,94m) en ik heb begrepen dat niet-elektrische zo'n 3cm lager zitten dan de wel elektrische, maar moet ik een mooi exemplaar laten schieten omdat hij elektrische stoelen heeft? Ik wil dan ook echt ruilen en ik hoef er niks voor terug. Of is het zo dat eigenlijk niemand die elektrische stoelen interessant vindt? 
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groet, Erik

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Op ‎28‎-‎5‎-‎2017 om 08:02, Erik_Z4 zei:

Goedemorgen, nieuw op dit forum en op dit moment ben ik aan het zoeken naar mijn eerste Z4. Ik weet eigenlijk al wat ik wil gaan aanschaffen en ik heb de volgende vraag: Als ik een Z4 aanschaf met de hoogtebediening van de stoelen elektrisch, zijn er dan mogelijkheden om deze later te ruilen met iemand voor niet elektrische? Ik vraag dit, omdat ik lang ben (1,94m) en ik heb begrepen dat niet-elektrische zo'n 3cm lager zitten dan de wel elektrische, maar moet ik een mooi exemplaar laten schieten omdat hij elektrische stoelen heeft? Ik wil dan ook echt ruilen en ik hoef er niks voor terug. Of is het zo dat eigenlijk niemand die elektrische stoelen interessant vindt? 
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Groet, Erik

Die zijn zonder problemen om te wisselen.  andersom (van handbediend naar electrisch) is lastiger, maar dan alleen bij de latere modellen.

Link naar reactie
  • Administrator

Erik, Wat Dsign al vraagt is wel van wezenlijk belang: al uitgeprobeerd? Hoe je de stoel vindt zitten is ontzettend persoonlijk: er zijn al mensen van rond de 1.80m die lager willen dan een elektrische stoel kan bieden en er zijn mensen van rond de 2.00m die even goed elektrische stoelen willen vanwege de instelmogelijkheden. Ofwel: ik  zou eerst eens wat uitproberen voor je de elektrirsche stoelen afschrijft.

 

Mocht je dat alsnog doen: de standaard, niet elektrische stoelen zijn relatief makkelijk te vinden (Marktplaats / Ebay / diverse binnen- en buitenlandse fora).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.