Ga naar inhoud

Naafdop stylingset 64 velgen


Henk

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Misschien kunnen jullie mij helpen. Gisteren en vandaag waren natuurlijk prachtige dagen om met de ZZZ te rijden. Gisteren na thuiskomst van het werk heb ik mijn ZZZ op de oprit laten staan, want het zou niet gaan regenen en vandaag weer een prachtige dag. Wat schetst mijn verbazing deze ochtend? Één van de naafdoppen van mijn styling 64 velgen was weg, gelukkig links achter zodat mijn oog er op viel. Tevens was een wielbout weg en zaten er drie van de vier resterende bouten los. Volgens mij een poging tot diefstal? Of heeft iemand anders een ander idee? In ieder geval ontbreekt nu eén van de naafdoppen. Gelukkig had ik nog een wielbout en kon ik toch rijden. 

Nu mijn vraag: Heeft iemand een naafdop stylingset 64? Of heeft iemand een idee waar ik deze kan kopen? Ik heb bij Ekris gevraagd, ze zijn niet meer nieuw te koop. Het onderdeelnummer is 36131094877. 

Alvast mijn dank voor jullie reactie.

 

Groet Henk

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja dat is hem!!! echter advertentie is 2 jaar oud. Ik heb op eBay gekeken en zie hem niet meer staan, helaas. Dank je wel voor de reactie. 

Link naar reactie

^ mochten ze niet verzenden buiten de USA: mijn zwager woont in Virginia, via hem kan het naar NL komen. Ik hoor het wel mocht dit nodig zijn. Succes ermee!

Link naar reactie

Ook de website die CorvH heeft aangeraden laat weten dat de naafdoppen niet geleverd kunnen worden. (Alloywheels). Dus nog maar weer afwachten of ze op internet verschijnen. Of heeft iemand nog een ander idee?

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb het even niet nagekeken, maar wat is er zo bijzonder aan de naafdop voor Styling 64 velgen? Op Ebay kun je toch naafdoppen in veel verschillende maten kopen. Waarom dan niet voor de Styling 64?

Link naar reactie

Ik heb inderdaad wel interesse in een andere auto, ben me al een tijdje aan het oriënteren op een Z3 M, maar kan nog niet een geschikte vinden, maar wil dan wel mijn Z3 kwijt. 

Ik kan ze op e baby niet vinden, helaas. Weet ook niet wat er zo speciaal aan is. 

Link naar reactie
  • Administrator

En is het geen optie om - in ieder geval tijdelijk - ook bij de andere drie velgen deze "extra" naafdop weg te halen en in het gat daarachter een "normale" naafdop te doen?

 

Gebeurt bij andere BMW velgen met een grotere naafdop ook wel, zoals bij styling 152. Ter illustratie (ik vind even geen voorbeelden van styling 64 waarbij dit is gedaan:

 

Styling 152 met grote naafdop:

 

152 met.jpg

 

Styling 152 zonder grote naafdop / met kleine naafdop:

152 zonder.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Vandaag de "nieuwe" velgen thuis gekregen.  Wel bijzonder gegaan. Koop gesloten via internet/Marktplaats, echter ophalen in Naarden! Vanuit puntje van Zuid Limburg is dat behoorlijk ver! Afgesproken dat ze worden opgestuurd, transport 55€. Dus in goed vertrouwen geld overgemaakt, en ..... Velgen zijn precies op aangegeven dag bezorgd. 

Iedereen blij!

Heb nu dus 4 velgen over zonder naafdop weliswaar. Als iemand belangstelling heeft hoor ik het wel. 

Ik heb nu in iedergeval weer een compleet setje originele wielen. 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.