Ga naar inhoud

lekkage in kofferbak E89


Ka4

Aanbevolen berichten

Na alle perikelen zoals in het topic storingsmelding "dakbeweging verstoord" vermeld, had ik gehoopt dat de lekkage een éénmalige onaangename verrassing zou blijven. Helaas, ...........ik had wéér water in de kofferbak afgelopen week. Dus er moest iets gebeuren. Ruud stelde voor dat ik met lamp in de kofferbak zou gaan liggen en dan de waterslang erop om te kijken waar en hoe het water de kofferbak zou inkomen.

Dát leek me wel een goed idee........van die waterslang althans:sHa_biggrin:, maar dat ik in die kofferbak zou moeten liggen.......nou nee :wacko:!

Dus Bonita was zo bereidwillig om te komen vanmorgen en die vouwde zichzelf als een slangenmens in de kofferbak :clapping:

Zij zag al snel dat er een kier was tussen de kofferdeksel en het afdichtingsrubber en ja hoor, daar liep vrolijk water naar binnen.

Ruud had al snel in de gaten dat het rubber een klein knikje vertoonde en hij heeft dit verholpen door er een "bruggetje" in te schuiven via het afwateringsgaatje (zie foto).20170515_105121.thumb.jpg.11b0f40e9654cf15043775341d170d2c.jpg

Nogmaals gecheckt met waterslang erop en de eerder ontdekte kier was nu dicht :thumbup:. Dus laat nu die regen maar komen, want dan kan ik het deze week meteen controleren of dit het euvel is geweest.

Preventief ook maar de linkerzijde voorzien van een bruggetje in het afdichtingsrubber..

aangepast door Ka4
Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De vraag is nu of dit mankement de bron van de eerdere ellende was, hoop voor je dat het nu goed komt. Kun je trouwens zien of het betreffende hoekje de lekkage mogelijk maakt. Gewoon om even preventief te checken. Water in de kofferbak is overigens wel een dingetje bij de E89, helaas. En dat met al die electronica in de bak.....

Link naar reactie

Controle puntje erbij, staat wel altijd binnen, maar toch, rijden ook wel eens in de regen....?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.