Ga naar inhoud

Hand opsteken...?


Aanbevolen berichten

Ik heb jaren met veel plezier gereden in een Landrover Defender. Sinds kort rijd ik een BMW Z3.

Als je als Defender-rijder waar ook ter wereld een andere Defender-rijder tegenkwam, stak je je hand op bij wijze van groet. OK, de Defender is een iconisch model, misschien steek je dan je hand op naar iemand die net zo gek is als jij om in zo'n barrel te rijden.

Ik merk dit tot nu toe niet bij Z3 rijders. Is er een reden om niet even een hand naar elkaar op te steken?

aangepast door henkvr
Link naar reactie

stak je je hand op bij wijze van groet

Wie stak ook zijn hand op zaterdag in Baarn jij blauwe Z3 ik grijze Z3 M ?   Met dat mooie weer.

Het gebeurt wel!

Link naar reactie

^^ Doen alle Bulgaren.....

Maar nu even serieus, heb de indruk dat de "0ude" Z'tjes zich veel meer verbonden voelen dan bijvoorbeeld de E89 eigenaren, daar reageert bijna niemand...

aangepast door Frenkie
Link naar reactie
47 minuten geleden, Frenkie zei:

E89 eigenaren, daar reageert bijna niemand

Die ervaring heb ik ook. Laatst nog een blik toegeworpen kregen, die duidelijk de twijfels over mijn verstandelijke vermogen liet blijken. Ik heb maar snel mn zwaaiende handje weer aan het stuur gehangen:wub: Ik kijk wel uit om het nóg een keer te doen :hypocritesmiley:

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Eigenlijk wel lachen. 

Volgens mij groeten alleen Z3 rijders elkaar onderling, en verder niet.

 

Wat mij opviel, toen ik een Z3 had, alles groette, ook de e85 en (was toen vrij nieuw) de e89 rijders.

Ik koop een E85, en ga vrolijk verder met groeten naar iedere Z rijder die ik tegenkom. Resultaat: bijna geen enkele Z3 rijder groette meer terug. en de E89 rijders ook niet

 

Nu rij ik een E89, en groet nog steeds naar alle soorten Z rijders, resultaat: Niemand, maar ook niemand groet terug.. Vreemd he?

Link naar reactie

Hmm is niet altijd zo hoor ,afgelopen zondag nog een jongen in en blauwe e89 die uitbundig zwaaide...maar ook kom ik anderen tegen die niets doen..

 

Ik doe het zelf ook lang niet altijd hoor...

Link naar reactie

In de coupe deed ik het wel maar nu niet meer, z3 reageren niet en e85 ook niet, dus ik nu ook niet meer....

Link naar reactie

Ik doe het graag altijd maar ik heb tot nu in Belgie niemand gevonden dat reageert. Laaste keer rondom Ieper ben ik 2 keer tegenkomen met 2 Z3 gereden bij vrouwen en ik kreeg helemaal geen reactie...

 

Het is hier de gewoonte dat veel vrouwen rijden sportautos zoals de Z3 (weet ik niet waarom) en er zijn heel weinig vrouwen met de passie dat zo doet...sorry dat ik een beetje sexistisch klink maar het is gewoon zo: Er zijn veel vrouwen hier in VL aan de stuur van een mooie bak dat weten niet wat ze rijden...dus als ik een man aan de stuur kan zien dan probeer ik om te zwaaien, anders doe ik het sowieso niet.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

zie het regelmatig ja 

toen ik vorig jaar in zwitserland was voor vakantie .. ...toch wel elke z4 rijder toch wel

ook de E89 rijders

 

laatst zo'n duitser in zwarte z4 coupe gaat die voor mij rijden alarmlichten aan . . . . ik denk van doe dat thuis in je eigenland ;) steek toch geen hand op naar je

ik weet niet heb niks met duitser :P steek nooit een hand op naar een duitser

 

Link naar reactie

heb meer interactie met mensen in andere sportwagens ondertussen dan met Z rijders, ik probeer als ik t op tijd zie te groeten, maar welk Z model dan ook, ze rijden stug door <_<. hoe anders was dat met de die kerel in de Jag F type QP, en de dude in z'n RX-8 die ik bij ging halen. ff duimpjes etc.

Link naar reactie
  • Administrator
13 uren geleden, Mark79 zei:

... laatst zo'n duitser in zwarte z4 coupe gaat die voor mij rijden alarmlichten aan . . . . ik denk van doe dat thuis in je eigenland ;) steek toch geen hand op naar je

ik weet niet heb niks met duitser :P steek nooit een hand op naar een duitser ...

 

Ja, duuuuus.... Los van wat je verder allemaal van deze opmerking kunt vinden: waar denk je dat de Bayerische Motoren Werke AG gevestigd is? :sCo_chinscratch::geh_wech_po:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.