Ga naar inhoud

Head to Head


Huub

Aanbevolen berichten

Vanavond Top gear met de special Head to Head,volgens mij is dat de aflevering met de Z3 :lol: QPE :lol::lol:

*De uitzending komt op Veronica en start om 20:55 tot 22:00*

Link naar reactie
  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja! mijn lievelingsprogramma... en toch krijg ik het voor elkaar om het iedere keer te missen :lol:

ik ken dat :lol:

begonnen

Link naar reactie

Ik heb net gekeken.

Een weer dat stuk van de qp gemist.

de M5 was weer te zien. Moet zeggen het blijft een brits programma met britse voorkeuren.

Ze vonden de 5 ordinair.

Snap er niks van

Was wel weer leuk om naar te kijken

Link naar reactie

thanks Huub,

Ik heb de HELE aflevering gezien (sommige stukjes al eens eerder gezien op het net).

En de :D QP kon zelfs BMW hater Jeremy Clarkson overtuigen B) :unsure: ;) :D

Link naar reactie
IK heb het nog op video staan. Voor de liefhebbers kan ik proberen de leukste stukjes eruit te pikken en online te zetten..

He superdude! Heb je nog kans gezien om iets te regelen met die opgenomen uitzending?

Als je geen tijd hebt wil ik het ook wel voor je doen.... Aangezien ik de hele dag in dit bedrijf rondloop, zal het wel makkelijk gaan. :lmao:

Link naar reactie
IK heb het nog op video staan. Voor de liefhebbers kan ik proberen de leukste stukjes eruit te pikken en online te zetten..

He superdude! Heb je nog kans gezien om iets te regelen met die opgenomen uitzending?

Als je geen tijd hebt wil ik het ook wel voor je doen.... Aangezien ik de hele dag in dit bedrijf rondloop, zal het wel makkelijk gaan. :)

Ik heb hem nog op auderwetse VHS staan en moet even uitvogelen hoe ik hem digitaal aankoppel.. Ik denk dat ik er van het weekend wel even tijd voor heb...

Link naar reactie
Ik heb hem nog op auderwetse VHS staan en moet even uitvogelen hoe ik hem digitaal aankoppel.. Ik denk dat ik er van het weekend wel even tijd voor heb...

Ah OK. Doe rustig aan... Als ik het voor je moet doen haal ik hem wel ff bij je op. Huizen is redelijk in de buurt. Of ik vraag of Q hem ff oppikt als ie weer eens naar A'dam komt.

Link naar reactie
DJ-L, heb jij bij Condor die mooie vriendin opgedoken ? Toen ik nog tijdens mijn studententijd aan de VU als bijbaantje in de Gall en Gall werkte op de Willemsparkweg was het altijd een verademing als de mooie dames van Condor weer langskwamen :.)

:( nee hoor. Die komt uit een heel ander hol gekropen. ;) D'r lopen hier wel eens leuke dames rond hoor. Maar over het algemeen is het niveau wel wat gezakt denk ik.

De Gall & Gall is net verbouwd trouwens, mocht het je interesseren ;)

D'r staat wel een vrij vage harrie in die winkel (al een tijdje) maar jij bent ook goed terecht gekomen, dus d'r is nog hoop voor 'm ;)

Link naar reactie

Ik heb hem nog op auderwetse VHS staan en moet even uitvogelen hoe ik hem digitaal aankoppel.. Ik denk dat ik er van het weekend wel even tijd voor heb...

Ah OK. Doe rustig aan... Als ik het voor je moet doen haal ik hem wel ff bij je op. Huizen is redelijk in de buurt. Of ik vraag of Q hem ff oppikt als ie weer eens naar A'dam komt.

Als we zondag de kater van de weersomslag aan het verwerken zijn dan plug ik de boel even aan... anders hoor je het.

Link naar reactie
Kee, ik heb hem digitaal. Maar nu probeer ik hem voor internet gebruik te comprimeren maar ik kom niet echt heel ver. Het :banaan: item is 6:10 min, en nu 13.5 Mb groot. Is dat voor je te downloaden? Als je dat ok vindt, dan zet ik hem online.

jajajaja :birthday:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.