Ga naar inhoud

MyRoute-app aanpassingen tbv E89 navigatie


Ka4

Aanbevolen berichten

Ik heb alleen ervaring met de Limboritten, en inderdaad de route is niet als één geheel zichtbaar: het systeem knipt de route in stukjes op, je moet dus van routepunt naar routepunt rijden. Ik check vantevoren of de routepunten iets voor kruisingen, afslagen etc. staan want het duurt even (100 tot 200 meter) voordat het systeemhet volgende stuk van de route weer oppakt.

Ik kan er overigens mee leven, heb geen vergelijkingsmateriaal.

Link naar reactie

Ik heb ook wat gefröbeld met de navi van de Z4.

Mijn conclusie: heel veel werk met onzekere uitkomst.

 

Ik heb of de Garmin (icm BaseCamp of het MapSource) in de auto of de TT (icm met MyDrive online).

Dan rijd je wat je bedacht had.

Voordeel van de TT is dat je verkeersinformatie ook nog eens uitstekend is.

 

De Garmin (Zumo660) is meestal "my weapon of choice" op de motor.

Robuust en ook geschikt voor tracks (voor offroad).

aangepast door PHS
Link naar reactie

Ben het helemaal met je eens. TT ken ik niet goed genoeg, maar is absoluut vergelijkbaar met de Zumo's. Ik gebruik al zeker 15 jaar een Zumo en ben daar zeer tevreden mee. Rijdt de route zoals ik wil, als je weet hoe je een route moet maken.

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Meer een algemene opmerking en niet een oplossing voor de vragen.

 

Heb dit weekeinde ook weer eens gemerkt dat het maximaal aantal route punten roet in het eten gooide. Het laden van de route gaat goed in de BMW maar bij het starten van de route dan krijg je een foutmelding. Het was zelfs zo dat de navigatie zelfs vast liep en na een minuut weer opnieuw op starte!

Ik zie hier gelukkig genoemd staan:

Quote

Ook het feit dat de BMW geen routes aankan met meer dan 50 routepunten

Geef aan dat ik er bij de volgende route hier rekening mee moet gaan houden. 🤨

 

Over het algemeen gaat het navigeren grotendeels goed en ligt er, volgens mij aan, hoe (/wie) de route in elkaar gezet is. Moet er maar mee leven. Updates om dit beter te maken krijgen we toch niet van BMW...

 

Gelukkig werkte het analoge routeboek nog wel! 🤣

 

Heb nog wel de vraag of er een goed (gratis) alternatief is voor op de iPhone om als backup een GPX (i.o.d.) in te kunnen laden en te navigeren. Met de MyRoute App is mij dat niet gelukt.

Link naar reactie
28 minuten geleden, Scorpion zei:

^ Hoe ging het met de Limborit ? Ik zat onder de 50 routepunten. 

Onlangs de navi app van MyRoute-app aangeschaft 

 

Limbo was perfect! 👍 Heb over de hele dag 2x moeten bijsturen. Weet even niet of het komt omdat wij verkeerd reden 😜. Je had hem ook netjes opgedeeld. 

 

Ik zal eens kijken naar de NAV app...

Link naar reactie
8 minuten geleden, Scorpion zei:

^is gekoppeld aan MyRoute-app .

Dus simpel je routes uit jè bibliotheek ophalen. Paar euro per jaar. 

 

Paar euro per jaar? 🤔

Ik moet toch 39,95 euro (zie afdruk) voor 3 jaar betalen. 

 

448B2E09-DD6A-454C-90D0-19FAF53BC4CF.jpeg

Link naar reactie
  • Administrator

^ De navi van hun heeft mij nooit kunnen bekoren. De huidige Go App van TomTom des te meer en die is ook redelijk goedkoop. 1 nadeel... itn inladen kan nog steeds niet. Daarvoor neem je beter Sygic, maar die is weer stuk duurder.

Link naar reactie

Ik heb ook gemerkt dat je beter niet teveel routes moet laden, eigenlijk allen die route die je op dat moment / die dag wil rijden.

@Scorpion Roger ik heb zo'n lifetime / gold abo, kun je dan ook deze optie gebruiken?

aangepast door Frenkie
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb/had de naviapp gratis aangezien ik vanaf dag 1 al VIRP member was en de beta heb mogen gebruiken, maar die optie was maar voor een jaar of 3 of zo. Ik heb hem in al die jaren misschien maar 1x gebruikt. Of hij is al gedeactiveerd of het gaat binnenkort gebeuren... 't zal me de je-weet-wel roesten :whistle:

Ik probeer ook zoveel mogelijk de routepunten tot 48 (oude TT's) te beperken. Eigenlijk een beetje onzinnig, aangezien nieuwe TT's tot 200-nog-wat routepunten kunnen, maar goed... we moeten het er maar mee doen :laugh:. Ik wist dat overigens niet van de BMW navi's met 50. Thx voor de tip!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.