Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Koude neuZenrit vanuit de Betuwe Zaterdag 11 maart 2017


Individual

Aanbevolen berichten

Was leuk! Mooie route en veel geluk met het weer.  :cool:

 

Ben wel iets eerder afgehaakt toen de kopgroep uit zicht was geraakt en het peloton hopeloos verdwaald in Nijmegen. We belandden op de snelweg en het was al na vieren dus toen heb ik de navigatie maar gevraagd om me thuis te brengen...

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het was een prachtige start van het seizoen en een mooie eerste kennismaking met deze club enthousiastelingen! 

 

Mijn navigatie kent vanaf vandaag een nieuw commando (de dijk hield wat onvermoed op in een t-splitsing, net voor de lunchlocatie): 

 

"At the end of the road, pull cord to inflate" :->

 

Hulde aan Flipje die dit evenement organiseerde, ik weet hoeveel tijd daar toch nog in gaat zitten, heel fijn dat mensen die moeite nemen! 

 

Met groet,

 

Gijs

Link naar reactie

Superleuke rit, Bedankt voor het organiseren Sander :thumbup:

 

En natuurlijk met de nodige chaos zoals dat hoort.

In Nijmegen 2/3 van de groep kwijtgeraakt doordat de auto op kop een zeer interessante alternatieve route nam :schater: (kweet niet meer wie toen op kop reed)

Chaos alom dus.:171:

Link naar reactie

@FlipjeSander bedankt voor de organisatie! Wij hebben genoten. Alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid. We hebben jullie aller terug komst in Tiel niet meer afgewacht anders werd het ons te laat. Tot de volgende keer.

  • Like 1
Link naar reactie

Sander , bedankt , leuke dag gehad , eerste rit , goed weer , fijn gezelschap, lekker eten (lunch en diner )  en de nodige chaos met als gevolg knalle op de snelweg :-D

grtZZZZ Tony &Hilde

aangepast door bojan
Link naar reactie
10 uren geleden, Horus zei:

@FlipjeSander bedankt voor de organisatie! Wij hebben genoten. Alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid. We hebben jullie aller terug komst in Tiel niet meer afgewacht anders werd het ons te laat. Tot de volgende keer.

Begrijpelijk gezien de route die jullie moesten afleggen, Dank voor de aanwezigheid!

Link naar reactie

Zoals wel vaker ben ik weer (te) laat, maar niet minder gemeend:  Sander, bedankt voor de leuke rit, goede organisatie, mooie weer, gezellige diner en al-dan-niet-geplande chaos. We rekenen op een reprise in 2018. ! :) 

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.