Ga naar inhoud

Vraag over foutmelding


Michb

Aanbevolen berichten

Sinds kort ben ik in het bezit van diagnosesoftware. (INPA met EDIABAS). Nadat ik het airbag lampje heb gereset, heb ik ook nog even verder gekeken. Er staan een paar foutmeldingen geregistreerd. Op de foute heb ik er 1 laten zien.

 

Ik begrijp dat dit gaat over de remlicht schakelaar (BLS) of de eraan gekoppelde testschakelaar. (BTS)

 

Het is sporadischer fehler. Hij treedt dus sporadisch op. Nu staan er volgens mij ook 2 tellers op, maar ik weet niet zeker wat die beteken. Teller 1 Fehlerhaufigkeit (foutfrequentie) dus volgens mij hoe vaak is de fout opgetreden, staat hier op 1. Tweede teller is logistikzahler staat op 40, maar ik weet niet wat dit betekend. Ook bij andere foutcode staat deze teller op 40. Wie weet wat dit betekend?

 

IK neem aan dat ik me over "sporadische fehler" niet echt zorgen hoef te maken. Als ik het goed lees is deze maar 1 keer opgetreden. 

16(2).jpg

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

13 minuten geleden, Horus zei:

Je accu spanning is ook niet optimaal met 11,53V lijkt me!

Was bij het meten met motor uit 12,24 en met motor stationair 13,86V Lijkt me voldoende toch. Inderdaad bij het optreden van de fout 11,53 V.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.