Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

oh jah  ^_^  ....... bobenstaande berichtje........ 24 april +/- 2:30 uur

gr.

Pieter

Klok op zomertijd zetten?

^_^ :D B) Sjonge sjonge, was er echt niet bij; ik bedoel natuurlijk 14:30 uur.

:-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Daar heb je 'm toch ook voor? Helemaal als je een monster achter je hebt zitten :lol:

Maar idd ik vond het leuk om even "samen" een stukje op te rijden. Daar leent een stukje A6 zich ook prima voor. Ik weet waar de controles staan (als ze er staan) en probeer ook verkeer achter me zo goed als mogelijk in de gaten te hebben. Het is me nl. één keer gebeurd (nog met mijn leaseauto): een auto hing achter me en ik dacht nog "welke vrouw doet nu een sjaaltje om haar nek met dit snikhete weer". Tja, tot ze me inhaalde, me een stopbord toonden en die vrouw dus een politieagente bleek te zijn. Sneu hoor, zo'n uniform met warm weer B)

Link naar reactie

Wie was dat.....allemaal Z3's.......door heel Limburg.........waanZinnig.......... :sleepy: :lol:

Link naar reactie
Zaterdag 14 mei onderweg naar een supermeeting heb ik het gefaclifte kontje van Cora mogen aanschouwen :lol:

Eeuhh.....de Z3 of de jean's......

Sorry, kon het weer eens niet laten.......oh me so dirty......... :D :sleepy:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

vandaag naast mij een zwarte Z3QPE 2.8 ;) bij een stoplicht is een aparte gewaarwording ,stukje samen opgereden.

QPE was een originalo naast een L&B ;) was onze QPE bijna een spiegel lager.

Link naar reactie

Vandaag zondag 29 mei circa 1300 vanuit Den Haag bij het malieveld, daarna op de snelweg.

Stond bij het stoplicht om af te slaan, en zag een Z3 roadster 4 cylinder met grote glimmende velgen en een opvallende groene kleur langsrijden (komende uit de richting van Wassenaar). Even later op de snelweg ingehaald en groet uitgewisseld.

Ik reed in mijn 'triple black' cosmos 2.8 roadster. Gr. -trapStaart

Link naar reactie

Zaterdagmorgen 09:00 uur N11 Leiden/Bodegraven.

Ik denk ik zal even vol gas achter een zilveren Z3 2.0 aangaan om te kijken, en ja hoor mevrouw agent met een lasergun op de vluchtstrook, stapt in en haalt me van de weg.

Bekeuring voor 129 km waar je 100 mag.

En bedankt mevrouw agent, het autorijden wordt steeds leuker......

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.