Ga naar inhoud

Was jij dat?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Mannen, het is al erg genoeg dat er in het advertentie topic niks anders meer te lezen is, maar dat wordt niet uitgebreid naar andere topics. Dit topic is daar niet voor, maar is er voor als je denkt dat je iemand hebt zien rijden.

 

Als je nou zo nodig de ene na de andere Z3M advertentie wilt posten, doe dat dan op zijn minst in het juiste topic. Ik zeg "als" omdat het beeld wel duidelijk is: de (vraag)prijzen stijgen. Ik geloof niet dat iedere paar duizend euro extra nou vermeldenswaardig is. Interessanter zou zijn als de daadwerkelijke verkoopprijzen te melden zijn ...

Link naar reactie

Vandaag zwarte  of donkerblauwe Z3M roadster zien rijden met koffer rekje  Breda richting Eindhoven ter hoogte van Bavel met vrouw achter het stuur .
Echter liefhebster , gezien het helaas slechte weer .

aangepast door MNZ3M
tekst foutje
Link naar reactie

Horus  ik rij helaas mijn auto het liefst alleen met mooi weer en kapje open anders mag hij eigenlijk niet buiten spelen.
En ja dat was ook een Z3M met koffer rekje en dat was het meest bijzondere punt. Kon helaas het kenteken niet noteren voor een kenteken register check het leek me een Nederlands geleverde  auto..

Wellicht een Z3forum lid   bekende auto of eigenaar ?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisteren bij Slenaken op de mergellandroute een tijdje een grijze e89 achter mijn zwarte z4 gehad. Blijft toch een erg mooie auto maar mijn vrouw zegt dan " dat is toch eigenlijk een gewone auto zonder dak en funfactor". Zou ze dat nou zeggen omdat dat zo is of omdat anders er geen schoenen gekocht kunnen worden?

Link naar reactie
  • Administrator

^ vast dat laatste maar mij lijkt het ook geen fun car ( of zou ik dat zeggen omdat ik zo eentje niet kan betalen :hypocritesmiley::guitar:)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • Administrator

Z3 ziet er op het eerste gezicht niet zo gehavend uit (al weet je niet wat er aan de onderkant is gebeurd). Lekker verhaaltje verder wel! Toch het "gevaar" van achterwiel aandrijving (voor mensen die daar geen rekening mee houden) ...

Link naar reactie

^valt mij nogal op dat ze nogal loopt te huilen dat niemand zicht om haar bekommerde.... denk dat veel automobilisten de ernst ( dat die er nauwelijks was) goed ingeschat hebben en zelf ook naar hun afspraak etc zijn gegaan, daarnaast je realiseert je soms gewoon niet wat er gebeurt in zo'n situatie en weet je eigenlijk niet wat je gezien hebt.

 

daarnaast ze is over de vluchtheuvel geknalt ? dan zal die ook niet te hoog zijn geweest zeker ?

daarnaast gewoon gebrek aan kennis van wat een (RWD) auto doet in het natte. beginnend bestuurdster :P ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.