Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goede zaterdagmorgen Z mannen

Aangezien ik in een aanvliegroute van vrij grote vogels blijk te wonen die met verbijsterende nauwkeurigheid mijn Z3 tot poepdoel hebben uitgekozen zoek ik een hoes die het kapje bedekt.

Ook zijn er katten die het topje uitverkozen hebben om op te verkeren en wil ik ook mijn nieuwe achterruitje beschermen tegen UV. Zoek ik dus een afdekhoes die zo dicht mogelijk de contouren van de Z3 volgt.

Weet iemand van jullie misschien of er zoiets op de markt is?

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de mijne hier besteld en ben er ook ná de winterstalling nog tevreden over. Ik heb vorig jaar even gemaild voor de maat, 

pasvorm voor m'n z3 is prima.(Autohoes Sedan S)

aangepast door 330dM
Maat erbij
Link naar reactie

Nou begint het wat donker te worden, bij dezelfde autohoezenonline adviseerde de verkoper (?) ,als waarbij jij die goedpassende hoes bestelde, mij een hoes van 39 cm te groot.

Voor binnen niet zo'n probleem maar voor buiten gaat dat fladderen en klapperen en ik slaap aan die kant van het huis.

Link naar reactie

Ik heb deze gekocht.

 

http://www.1classadditions.nl/cms/top-producten/autohoezen/topcover

 

Eerlijk gezegd nog niet gebruikt. Ik had hem uit voorzorg gekocht, Ik heb geen garage en dacht als het dak lek is, kan ik de hoes erover trekken. Nadat ik in het begin een paar kleine lekkages heb gehad is het dak nu helemaal waterdicht, dus zag ik geen noodzaak om hem te gebruiken. Ook lees ik soms berichten, dat door het klapperen de lak beschadigd. Dus ik heb hem nu als een soort voorzorg in de kofferbak liggen, maar nog niet gebruikt. Ziet er wel uit als een goede hoes met ook in het midden banden om het klapperen tegen te gaan. 

Link naar reactie

Heb vandaag mijn hoes binnen gekregen van hoezenonline. De sedan maat S past perfect om de zzz. Voor 83 euri incl verzenden ben je klaar en heeft de hoes ook nog een beschermende binnenkant om krassen te voorkomen. Lengte van de hoes is 1 cm langer dan de auto, dus eigenlijk op maat.

Link naar reactie

Tja...ik snap het nut van alleen een cabriohoesje ook niet eigenlijk....neem dan een hele hoes. Ik heb de originele Z3 buitenhoes en rondom zijn een aantal zeilpunten met ogen aangebracht. Als het gaat stormen dan trek ik een koordje via die ogen onder de auto door en er klappert helemaal niets. Gedurende de winter blijft dat koord overigens gewoon zitten want dan staat de auto in winterslaap.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.