Ga naar inhoud

afdekkap hardtopbevestiging


Aanbevolen berichten

 

 

 

 

05Z4BLACK44026-1.jpg.6459b3c8037b19d581b992417e49d87a.jpg

 

 

Wie weet  hoe dit wordt genoemd, wat het artikelnummer (links en rechts) is en of deze nog ergens te koop zijn?

Het is een afdekkap die over de gaten van de hardtopbevestiging  passen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Klopt. Ik heb een E85. Wat Ka4 toont zijn de haken vooraan de softtop, die aangrijpen als je het dak dicht doet.

Ik zal morgen even een foto maken van de plek waar deze plastic deksels moeten zitten. Overigens Ka4 bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie

Beste CorvH, bedankt voor je bericht. Exact dat zijn ze.

Had al op allerlei woorden gezocht op het forum en internet. Maar niet op dopjes :lol:

Ook het woord cover bracht me niet bij het juiste artikel.

Kan ze inderdaad bij Ekris bestellen, vermoed ik want ze staan gewoon in hun onderdelenlijst.

Top!!!

Link naar reactie

Beste Lightning87 de link van CorvH verwijst naar het door jou bedoelde topic. En dat zijn exact de "dopjes" die ik bedoel.

Even naar Ekris gereden en ik kon ze daar gewoon bestellen. Nu even afwachten of ze ook echt geleverd worden, maar dat zal best wel.

Heb er ongeveer € 37,00 voor moeten aftikken.

Link naar reactie

Wist ik ook niet. Maar mijn vorige Zet (3) had draaibare dekseltjes die je boven de lelijke gaten van de bevestigingen kan draaien. Ben eens op internet gaan zoeken en kwam deze afdekkingen tegen. Helaas  nergens een artikelnummer of de verkeerde. Maar via dit fantastische forum toch te weten gekomen. Ekris heeft ze besteld voor me. Zal ze binnenkort wel krijgen.

Link naar reactie

Dit zijn ze.                                                                 Zonder afdekking                                    en met.

deksels.thumb.jpg.8f88152e478f09bd79ef311893bcb957.jpghardtop1.thumb.jpg.953ad4f806cc23df696d7fd1bf759ebe.jpghardtop2.thumb.jpg.5601fd6f7cac7651ad31bb7853ba424b.jpg

  • Like 1
Link naar reactie

Ja dat heb ik ook gemerkt. Maar ze zitten aan de voorkant wel goed vast. Afwaaien gaat zeker niet gebeuren. Het is in ieder geval wel een beter gezicht.

Prijs voor die 2 stukjes kunststof is inderdaad bijna absurd. Maar je moet wat voor je Zetje overhebben. Zijn net vrouwen :lol:

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Als je de hardtop bevestigd worden deze plaatjes verwijderd net zoals je windscherm.

Het windscherm wordt tegen de kofferbakklep vastgezet.

Is er ook een vaste opbergplaats voor de afdekplaatjes?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.