Ga naar inhoud

Uitdeuk en klusdag Hillegom


DJLeonardo

Op welk termijn willen we dit doen?  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welk termijn willen we dit doen?

    • Zo snel mogelijk
      0
    • Over een maandje
      3
    • Over 2 maanden
      1
    • Ergens in de Zomer
      2
    • In het najaar
      1
    • Maakt me niet uit
      2


Aanbevolen berichten

Om even te inventariseren hoeveel haast ermee is. Misschien zijn er mensen die vreselijk ongeduldig zijn en zo snel mogelijk hun spul willen inbouwen, of van hun deukjes afwillen. Misschien zijn er mensen die eerst nog even willen zoeken naar de juiste spullen en dan pas willen gaan klussen.

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het liefst laat ik de deukjes er morgen nog uithalen, maar vanwege de financien

stem ik toch "over twee maanden" (daar gaat m'n vakantiegeld!)

Nou als al je vakantiegeld opgaat aan die paar putjes die jij hebt.... Wat voor baan heb je dan? putjesschepper? ;) Nee serieus, dat zal toch haast wel meevallen. ;)

Link naar reactie
Het liefst laat ik de deukjes er morgen nog uithalen, maar vanwege de financien

stem ik toch "over twee maanden" (daar gaat m'n vakantiegeld!)

Nou als al je vakantiegeld opgaat aan die paar putjes die jij hebt.... Wat voor baan heb je dan? putjesschepper? ;) Nee serieus, dat zal toch haast wel meevallen. ;)

Hmmm nee, ik ben systeembeheerder, dus dat valt inderdaad wel mee.

Maar er is een nieuwe (andere) softtop onderweg, er moeten nog rood/witte achterlichten op, Ben aan een "oil inspection" toe, dus dan gaat het hard met de centjes.

Link naar reactie
Om even te inventariseren hoeveel haast ermee is. Misschien zijn er mensen die vreselijk ongeduldig zijn en zo snel mogelijk hun spul willen inbouwen, of van hun deukjes afwillen. Misschien zijn er mensen die eerst nog even willen zoeken naar de juiste spullen en dan pas willen gaan klussen.

mmm... mijn achterbumper hangt niet helemaal recht. eens kijken of er wat aante doen is. Hebben die lui eigenlijik bijzondere bmw/z3 ervaring?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.