Ga naar inhoud

Styling 40 Z3 M Chrome Shadow met Michelin Pilot Sport 3 uit 2015 voor €850,-


Aanbevolen berichten

Update: 10-4-2017; prijs erbij.

 

Besten,

 

op voorwaarde dat ik een bepaalde deal elders kan afronden aanstaande Zaterdag, wil ik wellicht mijn originele breedset Z3 M velgen Styling 40 Chrome Shadow te koop gaan aanbieden.

Er zitten Michelin PS3 bandjes uit 2015 omheen (Nog zeer netjes met nog veel van de rubber uitsteekseltjes).

Ze zijn een beetje bekrast langs de randen maar ik denk dat als iemand een echte M origineel wilt maken, er heel veel meerwaarde in zit om deze netjes te maken.

 

Wat zou dit mogen kosten denken jullie? Ik heb voorbij zien komen dat je alleen al 250 voor een losse achtervelg betaald....

 

gr,

DutchSpace

IMG_4265.JPG

IMG_4587.JPG

IMG_6512.jpg

IMG_6513.jpg

IMG_6514.jpg

aangepast door DutchSpace
Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn ervaring met velgen is dat ze vreselijk duur zijn om te kopen en niets waard zijn als je ze kwijt wilt.....   :(   maar dat is met vrijwel alles wat mobiel is.... :sFun_whistle:

Link naar reactie

Ik ben benieuwd wat hiervoor in de plaats komt, vind dit namelijk héél mooie velgen....., zou je het wel doen?

Link naar reactie

Ze zaten op mijn auto toen ik hem kocht. Vandaar dat ik het vraag. De eventuele vraagprijs wordt, afhankelijk van mijn deal morgen, een simpele optelsom. Ze moeten opbrengen wat ik kwijt ga zijn om die set van morgen te voorzien van de juiste banden. Als dat een marktconform bedrag oplevert, dan is dat fijn. Zo niet, dan bewaar ik ze lekker :-)

Link naar reactie

Grappig, DutchSpace. Zijn wagen was echt, ECHT heel dik geworden met die M velgen. Toeval dus. 

 

Ik heb al 2 sets liggen, maar eigenlijk eentje extra om te laten opmaken is wel interessant. Hoe dan ook: 500 euro bod staat. 

Link naar reactie

Ik ben er uit: mijn M-setje met de nette Michelin PS3-s moet €850,- opleveren.

Ik pas de titel ook nog wel aan van deze topic.

Setje is dus beschikbaar maar zit nog wel onder de auto en het hoeft voorlopig niet weg.

Hiervoor in de plaats komen trouwens Styling 32, 18 Inch. Die krijgen eerst nog een behandelingetje en nieuwe zooltjes.

Link naar reactie
  • Administrator

Laten we het bieden vanaf nu inderdaad maar even achterwege, zoals al door Olivier aangegeven. Mocht iemand willen bieden, stuur dan even een PM naar Dutchspace. Overigens zag ik Enzo Sebastiaan al met een bod van € 500,00 rond 15u. :) 

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.