Ga naar inhoud

ZZZ of ZZZZ Meeting


Bigpapa

Aanbevolen berichten

Wil op goede vrijdag 14 april om 12:00 uur weer kijken of er animo is voor een Meeting.

Wil ik gaan houden op het terrein van  Starbucks in de meern dat is afslag 15 vanaf Rotterdam naar Utrecht

Daar is een groot terrein waar we met zijn allen kunnen staan. Terrin opkoment niet naar links, maar rechtdoor en beetje rechts. Daar kunnen we allemaal staan.

 

Laat ff bericht achter of je wel/niet komt.

Geen discussies of andere shit hier.

 

aangepast door Bigpapa
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator
30 minuten geleden, Bigpapa zei:

... 16 april om 12:00 uur ...

Is 2e paasdag ...

Geen discussies of andere shit hier.

 

 

Maar dan toch: 16 april (zondag, eerste paasdag) of tweede paasdag (maandag, 17 april).

 

16 april is ook de paasrit. Dat is voor de opkomstkansen van jouw meeting misschien niet zo gunstig ..

Link naar reactie
6 minuten geleden, 2.5si zei:

 

Maar dan toch: 16 april (zondag, eerste paasdag) of tweede paasdag (maandag, 17 april).

 

16 april is ook de paasrit. Dat is voor de opkomstkansen van jouw meeting misschien niet zo gunstig ..

Had er geen erg in. Verplaatst naar goede vrijdag.

Link naar reactie

Misschien als het een beetje aardig weer is, hou er wel rekening dat alle niet ambtenaren moeten werken op goede vrijdag dus of dat zo'n goede keus is ?

Link naar reactie
16 minuten geleden, pampus zei:

Misschien als het een beetje aardig weer is, hou er wel rekening dat alle niet ambtenaren moeten werken op goede vrijdag dus of dat zo'n goede keus is ?

 Ach Theo, je kan niet iedereen tevreden stellen. Je moet een datum prikken en dat is deze. Jij komt toch wel hè.

Wil die nieuwe bak ff bewonderen van je.

Link naar reactie

^zommerwielen meet van Bimmerportal. helaas andere dingen waardoor ik niet gekozen heb te gaan. wel jammer achteraf....

 

maar ik kan die dag helaas niet, dnek dat veel mensen die vrijdag moeten werken.

Link naar reactie

Krijg dan een monteur van Ziggo op bezoek voor het installeren van wat nieuwe spullen. Dat plannen ze tussen 08:00 en 13:00 uur. Lekkere jongens.

Ik woon er zo'n 10 minuten vandaan. Dus kom zeker, zodra Ziggo klaar is. Hoop dat iedereen er dan nog is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.