Ga naar inhoud

ZZZ of ZZZZ Meeting


Bigpapa

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Wil op goede vrijdag 14 april om 12:00 uur weer kijken of er animo is voor een Meeting.

Wil ik gaan houden op het terrein van  Starbucks in de meern dat is afslag 15 vanaf Rotterdam naar Utrecht

Daar is een groot terrein waar we met zijn allen kunnen staan. Terrin opkoment niet naar links, maar rechtdoor en beetje rechts. Daar kunnen we allemaal staan.

 

Laat ff bericht achter of je wel/niet komt.

Geen discussies of andere shit hier.

 

aangepast door Bigpapa
  • Like 1
  • Administrator
Geplaatst:
30 minuten geleden, Bigpapa zei:

... 16 april om 12:00 uur ...

Is 2e paasdag ...

Geen discussies of andere shit hier.

 

 

Maar dan toch: 16 april (zondag, eerste paasdag) of tweede paasdag (maandag, 17 april).

 

16 april is ook de paasrit. Dat is voor de opkomstkansen van jouw meeting misschien niet zo gunstig ..

Geplaatst:
6 minuten geleden, 2.5si zei:

 

Maar dan toch: 16 april (zondag, eerste paasdag) of tweede paasdag (maandag, 17 april).

 

16 april is ook de paasrit. Dat is voor de opkomstkansen van jouw meeting misschien niet zo gunstig ..

Had er geen erg in. Verplaatst naar goede vrijdag.

Geplaatst:

Lijkt me wel wat, als het goed weer is. Gaan er a.s. Zondag nog mensen naar hetzelfde terrein eigenlijk? Meeting van Bimmerportal.

Geplaatst:

Misschien als het een beetje aardig weer is, hou er wel rekening dat alle niet ambtenaren moeten werken op goede vrijdag dus of dat zo'n goede keus is ?

Geplaatst:
16 minuten geleden, pampus zei:

Misschien als het een beetje aardig weer is, hou er wel rekening dat alle niet ambtenaren moeten werken op goede vrijdag dus of dat zo'n goede keus is ?

 Ach Theo, je kan niet iedereen tevreden stellen. Je moet een datum prikken en dat is deze. Jij komt toch wel hè.

Wil die nieuwe bak ff bewonderen van je.

Geplaatst:

Hangt er vanaf........weer oa

Geplaatst:

Vanmiddag even in de Meern gekeken, veel mooie, veel niet zo mooie Bimmers en een hoop V10 Testosteron :lol:

Geplaatst: (aangepast)
4 uren geleden, 330dM zei:

 V10

 

S85?

aangepast door Emi
Geplaatst:

Yep, waren er 2 tegen elkaar in aan het brullen, een knaloranje en een bronzen, beide E60 M5. 

Geplaatst:

^zommerwielen meet van Bimmerportal. helaas andere dingen waardoor ik niet gekozen heb te gaan. wel jammer achteraf....

 

maar ik kan die dag helaas niet, dnek dat veel mensen die vrijdag moeten werken.

Geplaatst:

Krijg dan een monteur van Ziggo op bezoek voor het installeren van wat nieuwe spullen. Dat plannen ze tussen 08:00 en 13:00 uur. Lekkere jongens.

Ik woon er zo'n 10 minuten vandaan. Dus kom zeker, zodra Ziggo klaar is. Hoop dat iedereen er dan nog is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.