Ga naar inhoud

Stoelverwarming vraag


Aanbevolen berichten

Hallo,

TBV mijn Z3 2.8 uit 1998 eenhele nette losse bestuurdersstoel gekocht. Mijn oude stoel heeft de bekende slijtage plekken. Nu is helaas de gordelgeleider stuk, dus nieuwe 

besteld en leer losgehaald. Nu blikt dat de "nieuwe" stoel geen verwarmingsmat heeft in de rugleuning....:-(   en dit terwijl er onder de stoel wel aansluiting is voor verwarming > dus alleen voor de zitting?)

Vreemd?  Zijn er ook stoelen geweest met alleen zitvlak verwarming? Ik dacht altijd dat het alles of niks was.

 

Mijn oude stoel geeft toch echt in de onderrug goede warmte als je hem aanzet. Dit wil ik wel zou houden. Dilemma nu; alleen de stoelhoes rugleuning wisselen of toch de hele stoel? Voordeel van alleen de rugleuning hoes wisselen is dat ik geen stekkers hoef om te zetten, omdat deze iets anders zijn (stoel is uit 2000 of 2001)

 

Graag advies en ervaring

grt Ruud

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.