Ga naar inhoud

Stuurwiel type M vervangen


Ruud&Petra

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, heeft iemand tips of ervaring met het vervangen van het stuurwiel? Het stuur van mijn Z3 2.8 uit 1998 is niet zo mooi meer en ik zou het graag willen vervangen door een nog goede gebruikte of desnoods nieuw. Ik heb al gekeken op ebay.de maar niet veel kunnen vinden.

Bij voorbaat dank, groet Ruud

  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb het een paar keer gedaan, is een DHZ-klus bij uitstek.

Zorg alleen dat je de accu loskoppelt vóór je aan de slag gaat in verband met de airbag én dat je wielen/stuur kaarsrecht staan.

Verdere details vind je in de onvolprezen forum-howto hier...

 

Ik vind het een & ander bij eBay Duitsland, zit daar niets van je gading tussen?

Bijvoorbeeld deze of deze?

 

Als je zoektocht niks oplevert kan je ook overwegen je stuur opnieuw te laten bekleden, er zijn meerdere aanbieders op eBay (zie mijn linkje hierboven) die die dienst aanbieden...

Geplaatst:

330dM,

bedankt voor de tip-link!!

Ik heb dat stuur gekocht en ga hem vd week halen, helemaal super! :-)

 

grt

Ruud

Geplaatst:
21 uren geleden, pimgmx zei:

Heb het een paar keer gedaan, is een DHZ-klus bij uitstek.

Zorg alleen dat je de accu loskoppelt vóór je aan de slag gaat in verband met de airbag én dat je wielen/stuur kaarsrecht staan.

Verdere details vind je in de onvolprezen forum-howto hier...

 

Ik vind het een & ander bij eBay Duitsland, zit daar niets van je gading tussen?

Bijvoorbeeld deze of deze?

 

Als je zoektocht niks oplevert kan je ook overwegen je stuur opnieuw te laten bekleden, er zijn meerdere aanbieders op eBay (zie mijn linkje hierboven) die die dienst aanbieden...

 

Beste pimgmx, bedankt voor je reactie en link naar de howto mbt vervangen stuurwiel. Goed te horen dat het een DHZ klus is die te doen is. Ik had al gekeken op ebay.de maar wilde geen 200-300euro betalen voor een stuur dat er op de foto toch niet echt 100% meer uit zag. Dus opnieuw bekleden is dan wellicht een betere en goedkopere optie en daar was ik dus verder naar op zoek gegaan. Vanochtend kreeg ik echter van 330dM een tip naar een 2de hand stuur in nederland! Zie hieronder. Dat stuur is niet duur en in zeer goede staat en die ga ik vd week bij de verkoper (zelf een Z3 rijder) ophalen. :-)

Volgend weekend monteren en hopelijk ook rijden als het weer volgend weekend wel meewerkt.

 

Super handig toch dit forum!!

 

grt

Ruud

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.