Ga naar inhoud

Rimsavers gemonteerd


Gersh

Aanbevolen berichten

Helemaal blij dat we onze ZZZ weer ins ons bezit hebben, wil ik hem nu natuurlijk ook mooi houden.

De velgen zijn helemaal opgeknapt, maar helaas raak ik af en toe per ongeluk wel eens een stoeprandje ofzo.

Dus heb ik gisteren rimsavers gemonteerd. Ik heb deze velgbeschermers in de brave kleur grijs genomen, maar ze zijn in allerlei kleuren te koop.

http://rimsavers.nl

Supermakkelijk te monteren en veel beter dan je velgen weer naar de velgenboer te brengen..

Doordat ik de grijze/alu variant heb gemonteerd is het bijna niet zichtbaar. En ach als je iets opvallender wil, neem je gewoon een andere kleur.. 

 

Hieronder een foto van het resultaat. Op de foto is de rimsaver goed zichtbaar, maar van 1,5m afstand al bijna niet meer. Ik ben er helemaal blij mee.

 

Gr Gerwin

 

IMG_2229.JPG

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ik vind het er niet slechts uitzien op de foto. Heb je ook nog een foto van een iets grotere afstand, zodat je het hele wiel kunt zien?

Link naar reactie

Dat valt nauwelijks op. Iets voor de auto van mijn vrouw<_<. Geen last van onbalans in de wielen? Alleen bij het wisselen van banden moet je denk ik wel nieuwe monteren.

aangepast door M Estoril
Link naar reactie

Heb er nog niet mee gereden, dus ben benieuwd of ik er iets van merk.. ik verwacht eigenlijk van niet omdat het natuurlijk egaal rondom is.. mocht dat zo zijn dan laat ik dat nog wel even weten.

Bandenwissel zou geen probleem moeten zijn, maar is wel even opletten inderdaad..

Link naar reactie

Ja goed en leuk in een kleur ,:cool:

maar hoe zit het bij langdurig gebruik op de velg met vuil , zand , remstof... (wat er in de loop der tijd tussen kan kruipen) !?

misschien kleine haarkrasjes op de plaats Tussen de ring en velg ?!

Ik heb het item zelf nog niet gezien van dichtbij ,

Ik neem aan dat het redelijk harde kunststof is.

 

ik zou er toch nog eens goed over denken voor ik het zou monteren . 

 

Je kan ook banden kopen met extra stootrand 

 

 

 

aangepast door Larsy
Link naar reactie

Over vuil enzo maak ik me niet zo druk eigenlijk. De rand zit met 3m tape op de velg geplakt. Hoe goed je dat kan verwijderen nadat het er lange tijd op heeft gezeten vraag ik me wel een beetje af.. maar dat zal vanzelf blijken.. 

 

zoals je op de foto ziet, zit er al een speciale rand op de band... dat helpt wel iets maar denk dat dit beter werkt.. 

 

de tijd zal het leren! 

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.