Ga naar inhoud

Roestplekjes verwijderen


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Even een niet Z gerelateerde vraag. Ik heb op de wielkast (linksachter) van een van onze auto's roest. Ik denk een slecht of niet gerepareerde schade. Dit wil ik graag laten verwijderen en opnieuw laten spuiten. Ik wil er alleen niet te veel geld aan uitgeven. Het is nm;l een oude auto (e39 5 serie touring) met beperkte dagwaarde. Maar ja...ik vind het toch zonde om het zo te laten. De e39 touring blijft een plaatje om te zien.

 

Wie van jullie heeft een adresje - in het Noorden van het land -  waar ik dit zou kunnen laten doen? Alle tips zijn welkom! Mijn dank is reuze.

 

IMG_4236.JPG

aangepast door ZZZ-Woudsend
Link naar reactie
  • 6 maanden later...
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja. Zelf geschuurd. Primer er op en vervolgens  via bimmerproducts.nl een setje spuitbussen gekocht (BLACK SAPPHIRE METALLIC + BLANKE LAK). Origineel BMW spul. Ik stond zelf te kijken van het eindresultaat. Roest zal over een jaartje wel weer terugkomen maar dan doe ik het gewoon nog een keer.

Link naar reactie
23 uren geleden, ZZZ-Woudsend zei:

Ja. Zelf geschuurd. Primer er op en vervolgens  via bimmerproducts.nl een setje spuitbussen gekocht (BLACK SAPPHIRE METALLIC + BLANKE LAK). 

Elke proffessionele verfwinkel kan spuitbussen vullen met de gewenste kleur (als je de kleurcode weet).

Fabrieks spuitbussen zijn denk ik wel beter, omdat er grotere batches gemaakt worden om de bussen mee te vullen. ( 1 klein druppeltje pigment te veel/te weinig, zal dan minder invloed hebben

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.