Ga naar inhoud

Roestplekjes verwijderen

ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Even een niet Z gerelateerde vraag. Ik heb op de wielkast (linksachter) van een van onze auto's roest. Ik denk een slecht of niet gerepareerde schade. Dit wil ik graag laten verwijderen en opnieuw laten spuiten. Ik wil er alleen niet te veel geld aan uitgeven. Het is nm;l een oude auto (e39 5 serie touring) met beperkte dagwaarde. Maar ja...ik vind het toch zonde om het zo te laten. De e39 touring blijft een plaatje om te zien.

Wie van jullie heeft een adresje - in het Noorden van het land -  waar ik dit zou kunnen laten doen? Alle tips zijn welkom! Mijn dank is reuze.

IMG_4236.JPG

aangepast door ZZZ-Woudsend
  • 6 maanden later...
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

• Administrator
Geplaatst:

Wij hebben met onze e46 hetzelfde euvel. Nog iets aan laten doen @ZZZ-Woudsend?

Geplaatst:

Ja. Zelf geschuurd. Primer er op en vervolgens  via bimmerproducts.nl een setje spuitbussen gekocht (BLACK SAPPHIRE METALLIC + BLANKE LAK). Origineel BMW spul. Ik stond zelf te kijken van het eindresultaat. Roest zal over een jaartje wel weer terugkomen maar dan doe ik het gewoon nog een keer.

Geplaatst:

Je zou kunnen informeren bij Voskuijlen in Gorredijk.

Jong bedrijf. Enigszins bij jou in de buurt. Heb er goed werk van gezien. 

Geplaatst:
23 uren geleden, ZZZ-Woudsend zei:

Ja. Zelf geschuurd. Primer er op en vervolgens  via bimmerproducts.nl een setje spuitbussen gekocht (BLACK SAPPHIRE METALLIC + BLANKE LAK). 

Elke proffessionele verfwinkel kan spuitbussen vullen met de gewenste kleur (als je de kleurcode weet).

Fabrieks spuitbussen zijn denk ik wel beter, omdat er grotere batches gemaakt worden om de bussen mee te vullen. ( 1 klein druppeltje pigment te veel/te weinig, zal dan minder invloed hebben

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen