Ga naar inhoud

Facelift achterlichten op VfL.


four

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Aha oké. Dan zul je tegenwoordig behoorlijk wat zaken zien die tegen je gevoel indruisen en moet het dageijkse verkeer een marteling zijn! :171: 

Link naar reactie

Amber is naar mijn idee out of date. De rood met witte zijn zeker gaaf.

Het mooiste van de facelift achterlichten vind ik dat de auto breder lijkt. Dat is eigenlijk ook de enige reden.

de beste optie naar mijn idee is de m bumper met prefacelift rood witte lichten. Dit betekent dat je een stuk uit de prefacelift bumper moet zagen en die in de m bumper moet "plakken". Dan sluiten de lichten perfect aan. Maar om nu twee bumpers te slopen....

Link naar reactie
3 uren geleden, 2.5si zei:

Aha oké. Dan zul je tegenwoordig behoorlijk wat zaken zien die tegen je gevoel indruisen en moet het dageijkse verkeer een marteling zijn! :171: 

 

Ik verkoop dagelijks eigenlijk alleen maar nieuwe auto's die ik persoonlijk (zoals jij het zo mooi zegt?) een marteling voor het straatbeeld zijn....

Link naar reactie
1 uur terug, four zei:

Amber is naar mijn idee out of date. De rood met witte zijn zeker gaaf.

Het mooiste van de facelift achterlichten vind ik dat de auto breder lijkt. Dat is eigenlijk ook de enige reden.

de beste optie naar mijn idee is de m bumper met prefacelift rood witte lichten. Dit betekent dat je een stuk uit de prefacelift bumper moet zagen en die in de m bumper moet "plakken". Dan sluiten de lichten perfect aan. Maar om nu twee bumpers te slopen....

 

Grappige is dat op de vergelijkingsfoto op de vorige pagina van dit topic juist de oude versie het dikst vind tonen.

 

die nieuwe bumper maakt de kont ieler....

 

 

De "before" situatie toont duidelijk "vétter"

aangepast door MOONZZZZ4
Link naar reactie

@ admins kan deze discussie niet beter worden afgesplitst ? de oorspronkeljike vraag was of de FL achterlichten passen ,we zijn nu weer bij de eeuwige oranje/wit disccusie.....  waarbij ik bij m'n standpunt blijft het is een MODERN ontwerp ( wat zulke hoeken en vouwen zag je nooit op die mooie golvende roadsterlijnen)  geen klassieke roadster zoals een MBG waar dat oranje glas op hoort. dus Wit glas rules voro de E85.

Link naar reactie

On topic. ze passen  sowieso. Het is een kwestie van kabels anders inpluggen en coderen van de lichtmodule met ncs-expert. Probleem is dat niemand dit lijkt te kunnen :unsure:

Link naar reactie
22 uren geleden, lightning87 zei:

@ admins kan deze discussie niet beter worden afgesplitst ? de oorspronkeljike vraag was of de FL achterlichten passen ,we zijn nu weer bij de eeuwige oranje/wit disccusie.....  waarbij ik bij m'n standpunt blijft het is een MODERN ontwerp ( wat zulke hoeken en vouwen zag je nooit op die mooie golvende roadsterlijnen)  geen klassieke roadster zoals een MBG waar dat oranje glas op hoort. dus Wit glas rules voro de E85.

Sinds wanneer kunnen twee verschillende meningen niet gewoon náást elkaar bestaan?

Link naar reactie

dat zeg ik toch niet <_<. ik zeg ik blijf bij m'n Standpunt ( dat is dus mijn standpunt !! ) daarnaast ben je zelf deze discussie begonnen terwijl die niet speelde hier. dan moet je nu niet opeens gaan miepen dat als iemand een nogal sterke tegen reactie geeft dat die meningen naast elkaar moeten kunnen bestaan, dat kunnen ze idd maar ga dan zelf niet een discussie beginnen in een topic wat gaat over de technische kanten van het veranderen van de actherlichten.

aangepast door lightning87
Link naar reactie

Is hier niemand die wat kabeltjes om kan zetten en kan coderen met ncs expert?

Of... ken je iemand die dat zou kunnen?

 

Ik heb twee linker handen, dus mijzelf gaat het niet lukken. :blush:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het is inmiddels gelukt. Iemand die ik heb leren kennen via zroadster.com was erg behulpzaam. Na enkele uurtjes in zijn garage ging ik met werkende verlichting de straat op. Nu de foutmelding (Hij herkent led niet) nog oplossen. 

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Op 7/26/2017 om 12:22 zei four:

Het is inmiddels gelukt. Iemand die ik heb leren kennen via zroadster.com was erg behulpzaam. Na enkele uurtjes in zijn garage ging ik met werkende verlichting de straat op. Nu de foutmelding (Hij herkent led niet) nog oplossen. 

 

 

Beste @four,

 

Is de ombouw inmiddels helemaal gelukt? Met werkende verlichting en zonder foutcodes?

Heb je uiteindelijk een facelift frame voor de lampen gebruikt, of alleen een andere bumper geplaatst?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.